کد خبر: ۲۲۱۲۲
زمان انتشار: ۰۸:۴۴     ۱۳ مهر ۱۳۹۰
رئیس جمهور در پنجمین همایش ملی نخبگان، گفت: بعضی از همکاران 70 - 80 سال است که به میز چسبیده‌اند.
 
به گزارش 598 به نقل از فارس، پنجمین همایش ملی نخبگان جوان و هفتمین جلسه هیئت امنای بنیاد ملی نخبگان عصر امروز سه‌شنبه با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور، نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و هیئت امنای بنیاد علمی نخبگان برگزار شد.
 
این مراسم با آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، سپس نسرین سلطان‌خواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به ارائه گزارش و هدف برگزاری این همایش پرداخت.
 
‌در ادامه این همایش برخی از نخبگان مسائل خود را مطرح کردند که یکی از آنها با زبان شعر خواستار رسیدگی به برخی از خواسته‌های نخبگان شد.
 
‌هیئت امنای بنیاد ملی نخبگان برخی از آئین‌نامه‌های این بنیاد را اصلاح و تصویب کرد که یکی می‌توان به بررسی و تصویب اعطای ودیعه مسکن به نخبگان و استعدادهای برتر از مقطع کارشناسی به بالا اشاره داشت که رئیس جمهور خطاب به نخبگان گفت: جوانان بجنبید، ازدواج کنید، خداوند ‌همه چیز را می‌رساند. 
 
‌احمدی‌نژاد پس تصویب این طرح خطاب به نخبگان (با خنده) گفت: این موضوع تصویب شد، منتهی وضع بانک‌ها را که می‌دانید به چه صورت است.
 
‌رئیس جمهور همچنین در خصوص اعطای بورس به نخبگان که حجت‌الاسلام محمدیان خواستار افزایش 20 تا 30 درصدی آن شد و مورد تشویق نخبگان قرار گرفت، گفت: اوضاع به این شکل است؛ قول می‌دهند اما از جیب ما.
 
‌در این مراسم همچنین جاسبی رئیس دانشگاه آزاد نیز حضور داشت. احمدی‌نژاد در پایان مراسم گفت: بعضی از همکاران 70 و 80 سال است که به میز چسبیده‌اند و بهتر است رها کنند تا جوانان بیاید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها