کد خبر: ۲۲۱۲۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
گفته می شود در استقلال مدل 93-94 از میان دستیاران سابق قلعه نویی فقط حاج قاسم بدنساز تیم، بوستانی دستیار قلعه نویی و میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در پستش باقی خواهند ماند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت ، از تیم استقلال خبر می رسد در صورتی که امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی استقلال باقی بماند انقلاب وسیعی را چه در میان بازیکنان و چه در کادر فنی اش به پا خواهد کرد.

 

قلعه نویی که می خواهد تیمی متفاوت را به نسبت لیگ سیزدهم وارد مسابقات کند قصد دارد نیمکتش را زیر و رو کند و چندین عنصر جدید را به عنوان دستیارانش معرفی کند.


از همین رو در عربستان و در پایان دیدار با الشباب که با شکست آبی پوشان همراه بود قلعه نویی به دستیارانش اعلام کرده سال آینده بیشتر دستیارانش را کنار خواهد گذاشت، او این روزها هم مشغول برنامه ریزی برای فصل بعد مسابقات و انتخاب بازیکنان دلخواه و جوانش است، ضمن آنکه او در مورد دستیارانش هم این روزها مشغول بررسی و سبک سنگین کردن است.


گفته می شود در استقلال مدل 93-94 از میان دستیاران سابق قلعه نویی فقط حاج قاسم بدنساز تیم، بوستانی دستیار قلعه نویی و میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در پستش باقی خواهند ماند و قلعه نویی عذر بقیه ی دستیارانش را خواهد خواست. باید دید ژنرال آبی پوشان برای لیگ آتی چه فکری و ایده ای در سرش دارد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها