کد خبر: ۲۲۱۰۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
وزارت امور خارجه اوکراین اعلام کرد که در جریان عملیات‌های ویژه در مناطق جنوب شرقی این کشور، هیچ‌گونه تجهیزات نظامی سنگین بکار گرفته نشده و روسیه رسماً از این موضوع مطلع شده است. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری اینترفکس اوکراین، در بیانیه وزارت خارجه اوکراین آمده است: اطلاعات منتشر شده درباره حضور فعالان رایت سکتور در این عملیات‌ها و حضور نمایندگانی از سایر سازمان‌های مدنی صحت ندارد. طبق این بیانیه، این عملیات تنها به دست نیروهای امنیتی اوکراین، وزارت‌های دفاع و کشور و گارد ملی اوکراین انجام شد. وزارت خارجه اوکراین همچنین اعلام کرد: در این عملیات ها هیچ فرد انگلیسی زبانی شرکت نداشته است. با این حال وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: اقدام ارتش اوکراین علیه مردم این کشور، جرم است و اوکراین را به سمت فاجعه پیش می‌برد. روسیه از آغاز عملیات سرکوبگرانه در مناطق شرقی اوکراین خصوصا‌ اسلاویانک بسیار خشمگین است چرا که تروریست‌های رایت‌سکتور و سازمان‌های افراطی در آن شرکت داشتند. یگان‌های ارتش اوکراین از تانک، ادوات نظامی سنگین و هلی‌کوپتر مسلح استفاده کردند که حملات موشکی علیه معترضان انجام داد. ما همچنان در حال دریافت تلفات و زخمی‌ها هستیم.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری اینترفکس اوکراین، در بیانیه وزارت خارجه اوکراین آمده است: اطلاعات منتشر شده درباره حضور فعالان رایت سکتور در این عملیات‌ها و حضور نمایندگانی از سایر سازمان‌های مدنی صحت ندارد.

طبق این بیانیه، این عملیات تنها به دست نیروهای امنیتی اوکراین، وزارت‌های دفاع و کشور و گارد ملی اوکراین انجام شد.

وزارت خارجه اوکراین همچنین اعلام کرد: در این عملیات ها هیچ فرد انگلیسی زبانی شرکت نداشته است.

با این حال وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: اقدام ارتش اوکراین علیه مردم این کشور، جرم است و اوکراین را به سمت فاجعه پیش می‌برد. روسیه از آغاز عملیات سرکوبگرانه در مناطق شرقی اوکراین خصوصا‌ اسلاویانک بسیار خشمگین است چرا که تروریست‌های رایت‌سکتور و سازمان‌های افراطی در آن شرکت داشتند. یگان‌های ارتش اوکراین از تانک، ادوات نظامی سنگین و هلی‌کوپتر مسلح استفاده کردند که حملات موشکی علیه معترضان انجام داد. ما همچنان در حال دریافت تلفات و زخمی‌ها هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها