کد خبر: ۲۲۱۰۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
در پی حملات خونین پهپادهای آمریکایی به تندروها در یمن، رهبر القاعده در شبه جزیره عربستان تهدید کرد که از مسئولان یمنی انتقام خواهد گرفت.

 

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی ایلاف، قاسم الریمی، رهبر القاعده در شبه جزیره عربستان در فایلی ویدیویی که در پایگاه‌های تندروها منتشر شده بود، اعلام کرد که القاعده هر نهاد، وزارت‌خانه، اردوگاه، پادگان و هر منطقه‌ای را که ثابت شود در حمله به اعضای القاعده دست داشته است، هدف قرار خواهد داد.

وی در ادامه افزود: همه آن‌ها هدف‌های قانونی برای ما هستند. ما منتظر نمی‌مانیم که ما را هدف قرار دهند بلکه به آن‌ها حمله خواهیم کرد. ما فهرست بلندبالایی از آن‌ها داریم و هر کس که در این عملیات‌ دست داشته است باید جزای خود را ببیند.

القاعده در شبه جزیره عربستان ظرف ماه‌های گذشته دست به حملات گسترده‌ای زد و آخرین بار مقر ارتش را در عدن در جنوب یمن هدف قرار داد.

ارتش یمن روز سه شنبه دست به حمله‌ای علیه اعضای القاعده زد تا آن‌ها را از پایگاه‌های خود به ویژه در جنوب این کشور بیرون براند.

پیشتر نیز پهپادهای آمریکایی به همراه ارتش یمن پایگاه‌ها و اردوهای آموزشی القاعده را در یمن هدف قرار دادند که این حمله به کشته شدن حدود 60 تن از اعضای القاعده انجامید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها