کد خبر: ۲۲۰۹۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال استقلال خوزستان حضورش در فهرست بازيکنان مازاد اين تيم را بي‌معني دانست.

 

سهراب بختياري‌زاده در مورد اينکه نام او جزو 14 بازيکني است که از استقلال خوزستان کنار گذاشته شده‌اند، گفت: اين خبرها براي من طبيعي شده است. يادم مي‌‌آيد سال‌هاي پيش که کاپيتان فولاد خوزستان بودم در موردم اين شايعه را درست کردند که سهراب قرار است در تمرينات فولاد تست بدهد و بعد قرارداد امضا کند. اين شايعات هميشه وجود دارد و فهرست خريد و فروش مرا ناراحت نمي‌‌کند. اين اتفاقات معمولاً جزو نمک فوتبال هستند و بايد با آنها کنار بياييم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: من نمي‌خواهم از چيزي فرار کنم يا از موضع ديگري حرف بزنم ولي بايد بگويم که قراردادي با استقلال خوزستان ندارم و در اين شرايط ليست مازاد در مورد من معني ندارد. من يک سال در خدمت استقلال خوزستان بودم و الان که با شما صحبت مي‌کنم بازيکن اين تيم محسوب نمي‌‌شوم. اين حق طبيعي باشگاه و سرمربي تيم است که در مور نفرات فصل بعد تصميم بگيرند.

بختياري‌زاده در پاسخ به اين پرسش که «آيا باشگاه به تو اعلام کرده که ديگر تمايلي به تمديد قراردادت ندارد؟»، افزود: باشگاه استقلال خوزستان تا اين لحظه در مورد فصل بعد با من صحبتي نداشته است ولي هيچ کدورتي با عبدالله ويسي و مسئولان باشگاه ندارم. قبلاً هم گفتم که دوست دارم امسال با پيراهن استقلال خوزستان از فوتبال خداحافظي کنم ولي اين حق طبيعي سرمربي تيم است که شاگردانش را انتخاب کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها