کد خبر: ۲۲۰۹۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهاجم تيم ملي فوتبال معتقد است اردوي آفريقاي جنوبي مي‌تواند در عملکرد ايران در جام جهاني موثر باشد.

کريم انصاري‌فرد پس از بازگشت از اردوي آفريقاي جنوبي درباره‌ي اردوي تيم ملي اظهار کرد: اردوي خيلي خوبي را قبل از جام جهاني داشتيم، بيشتر کارهاي بدني را انجام مي‌داديم و فکر مي‌کنم که کارهايي که در اين اردو انجام شد مفيد بود. اميدوارم نتيجه‌ي آن را در جام جهاني ببينيم.

به گزارش ايسناف او ادامه داد: 2 – 3 روز اول بازيکنان تيم تکميل نبودند اما با اضافه شدن بازيکنان ديگر تمرين‌ها خيلي خوب انجام شد و به نظر من تيم ملي از اين اردو بهره برداري مناسبي کرد.

انصاري فرد در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کند مي‌تواند جزو 23 مرد نهايي کي‌روش براي جام جهاني باشد يا خير؟ گفت: خيلي سخت است همه‌ي بازيکنان تلاش مي‌کنند، هر چه خدا بخواهد. ما در آنجا بازيهاي تدارکاتي خوبي با تيم‌هاي آفريقاي جنوبي از جمله قهرمان ليگ و تيم چهارمشان انجام داديم، از اين پس هم بازيهاي دوستانه سخت‌تر خواهد شد و هر چه قدر بيشتر محک بخوريم با آمادگي بيشتري به جام جهاني مي‌رويم.

مهاجم ملي پوش تيم فوتبال تراکتور سازي درباره‌ي شرايط اين اردو از جمله آب و هوا و امکانات کمپ گفت: همه چيز عالي بود، آب و هوا هم مناسب بود اما لباس‌هاي بازيکنان که ديگر گفتن هم ندارد شرايط خوبي نداشت.

انصاري‌فرد در پايان درباره‌ي شايعه بازگشتش به پرسپوليس به خبرنگار ايسنا گفت: فعلا در اردوي تيم ملي هستيم و هيچ چيز مشخص نيست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها