کد خبر: ۲۲۰۹۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع تيم ملي با انتقاد از لباس‌هاي آل اشپورت مي‌گويد اين لباس‌ها بعد از يک هفته حضور در آفريقاي جنوبي کوتاه شدند!

 

حسين ماهيني درباره اردوي آفريقاي جنوبي گفت: تمرينات پرفشاري را صبح و بعد از ظهر برگزار کرديم که مشابه‌اش را در ايران نديده بوديم. بيشتر روي کار بدني کار کرديم و فکر مي‌کنم توانستيم خواسته‌هاي کي‌روش را محقق کنيم.

به نقل از ايسنا، او در پاسخ به سوالي درباره رقبايش در تيم ملي در جناح راست، اظهار کرد: نه تنها در پست من، بلکه در همه پست‌ها بازيکنان خوبي حاضر هستند که انتخاب را براي کي‌روش سخت مي‌کند. بايد خيلي تلاش کرد تا در تيم ملي بمانيم و اميدوارم بتوانم در اردوي تيم ملي بعد هم باشم و به جام جهاني 2014 برزيل برسم.

مدافع تيم ملي درباره وضعيت اردوي آفريقاي جنوبي عنوان کرد: ما يک دست گرمکن بيشتر نداشتيم و اين چيزي بود که کي‌روش در برنامه «90» به آن اشاره کرد. من فکر مي‌کنم آل اشپورت در جام جهاني برازنده ما نيست. اين لباس‌ها بعد از يک هفته‌ کوتاه شدند! جوارب‌هايمان را بعد از دو ، سه روز نمي‌شد به پا کرد. من نمي‌دانم اسم مسئول آل اشپورت که در برنامه «90» حاضر مي‌شود چيست، اما او گفته که کيفيت لباس‌هايشان عالي است، اما کدام عالي؟ اين حرف خنده دار است. ما در پرسپوليس هم آل اشپورت مي‌پوشيم و بعد از مدتي کوتاه مي‌شوند. به نظرم از ايران به ما لباس بدهند بهتر است.

مدافع پرسپوليس در پايان و در پاسخ به سوالي درباره تيمش افزود: شنيده‌ام آقاي رحيمي به پرسپوليس آمده است. من از ايشان شناختي ندارم، اما بازيکنان پرسپوليس مثل خلعتبري مي‌گفتند مدير بسيار خوبي است. ان‌شاءالله پرسپوليس سر و سامان بگيرد و همه ديدند در اين يک سال وضعيتمان چگونه بود. با اين شرايط حضور در آسيا کار دشواري است. خوب است که به فکر هواداران عاشق پرسپوليس باشيم و کمک کنيم اين تيم سر و سامان بگيرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها