کد خبر: ۲۲۰۸۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
"مسعود صدر" مجری شبکه سلطنت طلب "پارس" در اعترافی که نشان از حقیقت داشت، به حماقت خودش اقرار کرده و در دفاع از کسی که جزو خائنین به مملکت به حساب می آید سنگ تمام گذاشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از قدس، وی با اشاره به وقایع قبل از انقلاب گفت: «امروز اگر کسی از من با تمام بی شعوری و بیسوادی و حماقتی که در وجودم هست سؤال کند که شما در تمام تاریخ 35 سال گذشته چه شخصی را لایق مدیریت برای کشور ایران معرفی می کنید، قدر مسلم نام "تیمسار مدنی" در صدر جدول قرار خواهد گرفت و من او را معرفی می کردم.»

به نظرمی رسد اعتراف و اقرار این عنصر سلطنت طلب به بی شعوری و بیسوادی و حماقت خود، کاملا صحیح و بجا باشد. نگاهی گذرا به پیشینه "تیمسار مدنی" می تواند این مطلب را روشن سازد.

تیمسار مدنی اولین وزیر دفاع بعد از انقلاب بود که در کابینه مهندس بازرگان کار خود را شروع کرد و در دورانی که کشور با اشرار و احزاب مختلف داخلی و خارجی درگیر جنگ بود، در تصمیمی ناگهانی و زیانبار اعلام کرد مدت زمان خدمت سربازی باید به یک سال کاهش یابد. او همچنین خبر از طرحی داد که بر اساس آن می باید تعداد پرسنل ارتش کاهش داده می شد.

همچنین دانشجویان خط امام بعد از فتح لانه جاسوسی آمریکا، مدارک و اسنادی را کشف کردند که نشان از جاسوسی تیمسار مدنی برای شیطان بزرگ داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها