کد خبر: ۲۲۰۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۱۲ مهر ۱۳۹۰
هر از چند گاهی اخباری از ارتباط برخی سیاسیون با منجمین، ارواح و اجنه و همچنین سحر و جادو بر سر زبانها می افتد بعنوان مثال چندی پیش باب وودوارد، از روزنامه نگاران آمریکایی در یکی از کتاب های خود پیرامون ارتباط سه رئیس جمهور شهیر آمریکا با اشباح و اجنه مطالبی را نوشت که نقل محافل رسانه های جهان شد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، این ارتباط گیری تنها مختص به بیل کلینتون و همسرش هیلاری کلینتون و همچنین رونالد ریگان و همسرش نانسی ریگان و یا جرج واشنگتن اولین رئیس جمهور آمریکا نبوده است بلکه بسیاری از سیاستمداران دنیا از این شیوه برای فعالیتهای انتخاباتی خود استفاده نموده اند.

اخیرا در کشور ما نیز زمزمه استفاده برخی سیاسیون از ارواح و اجنه برای پیشبرد اهداف سیاسی خود به گوش رسیده است که این شائبه درباره عملکردهای اعضای جریان انحرافی بیش از دیگر موارد قوت گرفته است.

امّا واقعیت این است که در داخل کشور تنها اعضای جریان انحرافی متهم به استفاده از چینین ابزارهای نامطلوبی نیستند بلکه برخی از فتنه گران و حامیان آنها و همچنین برخی خواص مردود ایام فتنه نیز در این نوع ارتباط گیریهای نامطلوب جلودار هستند.

بعد از اعلام موجودیت جبهه پایداری و مواضع شفاف اعضای آن در مقابل جریان انحرافی و همچنین عدم همراهی آنان با حامیان و ساکتین فتنه 88 ، این موضوع بیش از هر مسائله ای اعصاب و روان برخی سیاسیون معلوم الحال کشور را به هم ریخته است.

مواضع شفاف و انقلابی اعضای جبهه پایداری در مقابل جریان فتنه و انحرافی که گفتمان عموم مردم شریف ایران نیز می باشد در حالی برای برخی سیاسیون غیر قابل تحمل شده است که هر یک به نوعی تخریب این جبهه را در دستور کار و برنامه خود قرار داده اند.

با اینکه هنوز در جلسات خصوصی اعضای جبهه پایداری تکلیف لیست استانهای این جبهه مشخص نشده است برخی از سیاسیون معلوم الحال خبر از لیست مشترک جبهه پایداری و جریان انحرافی داده اند و حتی عده ای از این سیاسیون، ادعای کمک های مالی جریان انحرافی به برخی از اعضای لیست جبهه پایداری در استانها را نموده اند!

حال سئوال اساسی این است؛ با توجه به نامشخص بودن لیست جبهه پایداری در استانها حتی برای خواص این جبهه، عده ای از سیاسیون چگونه لیست این جبهه را در اذهان خود بسته اند و توافقات مالی و اشتراک کاندیدای این جبهه را با جریان انحرافی کشف کرده اند؟! مگر اینکه برخی از این حضرات به شیوه جریان انحرافی از ارواح و اجنه خود کمک گرفته باشند که نتیجه و سرانجام آن برای این قشر نیز همان چیزی خواهد بود که گریبانگیر جریان انحرافی شد.

بدیهی است تاسیس جبهه پایداری که بر مبنای پایداری بر گفتمان اصیل اصولگرایی و آرمانهای ناب انقلاب اسلامی می باشد، زنگ خطر را برای جریان انحرافی و حامیان و ساکتین فتنه به صدا در آورده است و عده ای که آینده سیاسی و صندلی های فعلی خود در مجلس شواری اسلامی را در خطر می بینند، سعی دارند به هر نحو ممکن و ولو طرح مباحث کذب و بی اساس، به تخریب اعضای این جبهه بپردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
خدايا دكتر پركار و پاك دست ما را از دست باند انحرافي نجات بده و به دامن مردم و ولايت برگردان بدون اينكه خط قرمزي بين خود و ولايت مطلقه فقيه تعريف كند و دشمنانش را شاد كند.آمين
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها