کد خبر: ۲۲۰۸۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «درباره رحیمی گفته می شود دروغ نمی گوید و این کاری است که بیشتر مدیران در فوتبال ایران انجام می دهند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، پیام صادقیان بالاخره موفق شد نظر مساعد کارلوس کی روش را برای حضور در تیم ملی فوتبال جلب کند و همراه با دیگر شاگردان کی روش به اردوی آفریقای جنوبی برود.

 

صادقیان درباره شرایط اردویی تیم ایران می گوید: «اینجا همه چیز فوق العاده است. تمرینات خوبی را انجام می دهیم و به دور از حاشیه و هیاهو کار می کنیم.»

 

او درباره اینکه گفته می شود کی روش از اردو رضایت ندارد، عنوان می کند: «اصلا چنین چیزی نیست. کی روش از شرایط اردو راضی است و این مسائلی که در ایران مطرح شده، صحت ندارد. خوشبختانه بازی های تدارکاتی خوبی نیز در دستور کار تیم ملی قرار گرفته و این دیدارها به هماهنگی تیم ایران کمک شایانی می کند.»

 

مهاجم تیم ملی درباره در خصوص شانس حضورش در جام جهانی تاکید می کند: «من همیشه سعی کرده ام بهترین عملکرد را داشته باشم. قبل از اینکه دعوت شوم، همه کار کردم و به این مهم رسیدم و حالا نیز تلاش خودم را مضاعف می کنم تا در جام جهانی حضور داشته باشم. از نظر خودم در حال حاضر این شانس را دارم که در برزیل بازی کنم و برای رسیدن به این هدف نهایت تلاشم را خواهم کرد.»

 

صادقیان درباره تغییراتی که در راس باشگاه پرسپولیس به وجود آمده خاطرنشان می کند: «واقعا باید از علی پروین تشکر کنم چون در این مدت زحمات زیادی کشید. حضور رحیمی به سود پرسپولیس خواهد بود. من تا به حال با رحیمی کار نکرده ام اما از بازیکنان سپاهان شنیده ام آدم رک و مشتی است. درباره او گفته می شود دروغ نمی گوید و این کاری است که بیشتر مدیران در فوتبال ایران انجام می دهند.»

 

«آیا سال بعد در پرسپولیس می مانی؟»، صادقیان اینگونه پاسخ این پرسش را می دهد: «من یکسال دیگر از قراردادم با پرسپولیس باقی مانده و دوست دارم برای تیم محبوبم بازی کنم اما باید شرایط تغییر کند. اگر شرایط مثل سال قبل باشد در پرسپولیس نمی مانم ضمن اینکه چند پیشنهاد از کشورهای دیگر هم دارم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها