کد خبر: ۲۲۰۷۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
رضا نورمحمدی فصل گذشته زیاد نتوانست برای پرسپولیس بازی کند و به همین خاطر خبرهای زیادی در خصوص جدایی او از اين تيم شنیده شد. او از نفت تهران پیشنهاد دارد اما می‌خواهد بعد از روشن شدن تکلیف پرسپولیس و صحبت با مسئولان تصمیم نهایی‌اش را بگیرد. نورمحمدی در خصوص آخرین وضعیتش گفت‌و‌گویی با بانک ورزش انجام داد:

*از طرف باشگاه با تو تماس گرفتند؟
هنوز که کسی با من تماس نگرفته و من هم مثل بقیه بچه‌ها منتظر هستم تا از باشگاه خبری شود.

*بالاخره تکلیف مدیرعامل مشخص شد... فکر می‌کنی پرسپولیس با رحیمی به ثبات برسد؟
خداراشکر که به موقع این اتفاق افتاد و با انتخاب مدیرعامل باشگاه سروسامان گرفت. مسئولان وزارت ورزش به موقع تصمیم گیری کردند و امیدوارم هرچه زود‌تر مشکلات بچه‌ها حل شود و با بازیکنانی که می‌خواهند تمدید کنند و تکلیف بقیه بچه‌ها هم روشن شود. ما که شنیدیم علی دایی هم در پرسپولیس می‌ماند و اين خیلی خوب است.

*اما هنوز تکلیف سرمربی مشخص نشده؟
راستش ما هم از اطرافیان باشگاه و مطبوعات باخبر شدیم علی دایی در پرسپولیس می‌ماند. دایی می‌تواند در پرسپولیس نتیجه بگیرد.

*ظاهرا می‌خواهند از قرارداد بچه‌ها و طلبشان کم کنند.
این خبر که تکذیب شد اما آقای رحیمی و مسئولان در مصاحبه‌هایشان گفتند؛ «ابتدا مشکلات بچه‌ها را حل می‌کنند.» باشگاه باید در وهله اول مطالبات بازیکنان را پرداخت کند و بعد هم برای فصل آینده صحبت کنند.

*در این چند روز حاشیه‌های زیادی به خاطر سپاهانی بودن رحیمی مطرح شده...
رحیمی یک مدیرفوتبالی است و نباید با این مسائل تیم را وارد حاشیه کرد. این مدیر در سپاهان سابقه خوبی داشته و با زیر و بم کار در فوتبال آشناست. آقای رحیمی با تمام مشکلات آشنایی دارد و می‌داند چطور از پس این مشکلات بربیاید و بیشتر از همه می‌خواهد خودش را ثابت کند. ایشان و اعضای هیات مدیره خیلی محکم و قاطع صحبت کردند و قول‌هایی هم دادند و امیدوارم به موقع به قول‌هایشان عمل کنند. این حاشیه‌ها غیر حرفه‌ای است و بهتر است اجازه دهند رحیمی کارش را انجام دهد چون می‌خواهد بهترین عملکرد را داشته باشد.

*وضعیت خودت برای ماندن در پرسپولیس چه می‌شود؟
هنوز که تصمیم نگرفتم. دوست دارم شرایط بازی کردن برایم مهیا باشد نه اینکه فقط در پرسپولیس باشم. من این تیم را دوست دارم و می‌خواهم بمانم. اما هنوز که چیزی مشخص نیست و قبل از اینکه تصمیمی بگیریم با دایی صحبت می‌کنم.

*راستی تو برای باشگاه شرط گذاشته بودی که اگر بنگر یا سید جلال بمانند از این تیم جدا می‌شوی؟
من اصلا در این مدت کسی از باشگاه را دیدم که بخواهم شرط بگذارم؟! هر تیمی چند مدافع دارد مثل تراکتور و این شرایط برای هر بازیکنی پیش می‌آید. من باید یک تصمیم درست بگیرم و اول باید مطالباتمان را بدهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها