کد خبر: ۲۲۰۶۹۱
زمان انتشار: ۰۲:۰۴     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
با ارسال دعوتنامه مشمولان استان تهران، کار صدور و ارسال دعوتنامه سهام عدالت تمام کارگران فصلی و ساختمانی کشور در چند روز آینده به پایان می‌رسد و عملا کار توزیع سهام عدالت نیز در کشور پایان می‌پذیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از وطن امروز، بنابر این اعلام قیمت سهام عدالت در بورس تعیین می‌شود و درباره 2 دهک پایین درآمدی 50 درصد تخفیف در قیمت سهام واگذاری با دوره تقسیط 10 ساله مجاز است. شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی هم با کمک دولت در بورس پذیرفته شده و مجاز هستند برای افزایش بازدهی سرمایه خود براساس قانون تجارت فعالیت کنند و به نسبت اعضای شرکت‌های تعاونی هر استان، سهام مشمول واگذاری در اختیار شرکت سرمایه‌گذاری استان قرار می‌گیرد.
 
بر اساس این گزارش خرید و فروش سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان در بورس به میزانی که اقساط آن پرداخت یا مورد تخفیف واقع شده، مجاز خواهد بود و شناسایی افراد واقع در 2 دهک پایین درآمدی با سازوکارهای علمی و دقیق انجام گرفته و روستاییان مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند. کارگران فصلی و ساختمانی از جمله مشمولانی هستند که کار ثبت‌نام اولیه آنها در اسفند 1389 آغاز شد و با گذشت چند سال سرانجام از بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفری که ثبت‌نام کرده بودند، یک میلیون و 960 هزار نفر مشمول نهایی شناخته شدند و تا 2 ماه آینده باید نسبت به ثبت‌نام نهایی و دریافت برگه سهام عدالت خود اقدام  کنند.
 
با ارسال دعوتنامه مشمولان این گروه در استان تهران که یک میلیون و 110 هزار نفر را شامل می‌شود، پرونده ارسال دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در کشور بسته می‌شود. تعداد کارگران فصلی و ساختمانی مشمول دریافت سهام عدالت یک میلیون و 960 هزار خانوار است که در مجموع با احتساب اعضای خانوار آنها، تعداد کل مشمولان سهام عدالت این گروه 6 میلیون و 550 هزار نفر برآورد شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها