کد خبر: ۲۲۰۶۲۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئيس کميته فوتسال معتقد است تيم هايي که در رقابتهاي جام ملتهاي فوتسال آسيا حضور دارند ديگر مانند گذشته ضعيف نبوده و نبايد هيچ تيمي را دست کم گرفت.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، سيد رضا افتخاري-رئيس کميته فوتسال گفت: بازي برابر اندونزي بسيار راحت بود. در بين بازي، زمان هايي را شاهد بوديم که بازيکنان موقعيت را از دست مي دادند و يا کمي بي احتياط بازي مي کردند، معتقدم اين موضوع به اين دليل بود که خسوس تيم دوم و سوم خود را به زمين مسابقه فرستاد تا آنها را ارزيابي کند. ضمن اينکه تيم ها همه با قدرت در اين بازيها ظاهر شده اند و نبايد آنها را دست کم گرفت. تيم اندونزي پيش از شروع بازيها در تايلند يک ديدار دوستانه برگزار کرد که اين بازي را با نتيجه دو بر يک پيروز شد آن هم برابرتيم تايلند که در فوتسال هميشه حرفي براي گفتن دارد. پس اندونزي ديگر آن تيمي نيست که برابر ايران به ميدان بيايد و 10 گل بخورد و برود.

وي در ادامه بيان کرد: معتقدم جوانگرايي که سرمربي تيم ملي فوتسال انجام داده، جواب خواهد داد. ما نياز به زمان داريم تا با تلفيقي از بازيکنان با تجربه و جوان، شرايط فوتسال ايران را بهتر از گذشته کنيم.

افتخاري در خصوص ديدار تيم ملي ايران مقابل چين گفت: کادر فني اين تيم را به خوبي آناليز کرده و شناخت بسيار خوبي از چين دارند اما باز هم مي گويم تيم ها همه براي قهرماني آماده شده اند. ما نيز امکانات خوبي را براي تيم ملي فوتسال فراهم کرده و اميدوار هستيم با دست پر به ايران باز گرديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها