کد خبر: ۲۲۰۵۰۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
الان با استقلال مذاکره نکردم. پیشنهاد آنها برای فصل قبل بود که می خواستند من در آسیا برایشان بازی کنم.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از آي  اسپورت، سجاد شهباززاده یکی از بهترین بازیکنان سایپا و لیگ سیزدهم ایران بود. مهاجم جوان و 23 ساله سایپا بهترین گلزن این تیم بود و البته اگر کمی شانس داشت می توانست در کورس آقای گلی قرار بگیرد. قرارداد شهباززاده با سایپا به اتمام رسیده اما هنوز مشخص نیست که او پیراهن چه تیمی را به تن می کند. خودش می گوید:« برای فصل بعد هنوز تصمیمی نگرفته ام.واقعیتش را بخواهید خودم هم نمی دانم فصل بعد کجا و به کدام تیم می روم. قراردادم با سایپا تمام شده و هر چه صلاح من باشد همان اتفاق می افتد»


شایعه شده که شهباززاده با استقلال مذاکره کرده. او در این باره می گوید:« الان با استقلال مذاکره نکردم. پیشنهاد آنها برای فصل قبل بود که می خواستند من در آسیا برایشان بازی کنم. پیشنهاد استقلال هم رسمی بود اما برای فصل جدید هنوز کسی از این باشگاه با من مذاکره نکرده و پیشنهادی نداده. فکر می کنم کمی هم زود است. چون نه وضعیت مدیرعامل این تیم مشخص است و نه وضعیت سرمربی اش»


شهباززاده اصالتی اردبیلی دارد و به همین دلیل می گویند شاید او فصل بعد به پرسپولیس برود و شاگرد دایی شود. آیا دایی با او صحبتی انجام داده؟ سجاد می گوید:« فعلا خبری نیست و صحبتی هم در این رابطه نشده. نه با باشگاه پرسپولیس حرف زده ام و نه با علی دایی. باید ببینم ظرف روزها و هفته های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها