به گزارش پایگاه 598، سید حسن موسوینژاد در گفتوگو با
ایسنا اظهار کرد: برای اینکه بیشترین استفاده از ظرفیت قطارها را داشته
باشیم و این ظرفیت در تمام ایام مورد استفاده قرار گیرد، قرار است قیمت
بلیتها در ایام پیک و غیر پیک با یکدیگر متفاوت باشد.
وی افزود: با این روش محدویت زمان از بین رفته و متوسط ضریب اشغال در همه ایام یکسان میشود.
فروش موبایلی بلیت قطار تا یک ماه آینده
موسوینژاد از اجرایی شدن فروش موبایلی
بلیت در کمتر از یک ماه آینده خبر داد و گفت: فروش موبایلی بلیت مراحل
نهایی تست خود را میگذراند.
مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء
با اشاره به انجام مقدمات فروش بلیت از طریق کیوسک و تلفن همراه، گفت: در
برنامه داریم که این کیوسکها را ابتدا در مجتمعهای خوابگاهی راهاندازی
کنیم.
وی افزود: پس از آن تلاش میکنیم بحث فروش بلیت از طریق کیوسک را تا نیمه اول سال جاری در همه جا داشته باشیم.