کد خبر: ۲۱۹۸۵۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سخنگوي جديد باشگاه پرسپوليس با بيان اين که وزارت ورزش و جوانان علاقمند بود تا علي پروين در هيات مديره اين تيم باشد مي‌گويد، تکليف کادرفني اين تيم احتمالا عصر امروز روشن مي‌شود.
حميد استيلي پس از جلسه هيات مديره باشگاه پرسپوليس درباره اين جلسه گفت: اولين چيزي که در اين جلسه ديده مي‌شد همکاري اعضا با آقاي رحيمي بود. همه در يک راستا و در يک هدف که بزرگي پرسپوليس و هوادارانش است همزبان بوديم. مدير عامل، رييس هيات مديره، سخنگو، نايب رييس و دبير مشخص و درباره بدهي‌ها به عنوان اولين مساله صحبت شد. اعضا اعتقاد دارند که بايد تکليف کادر فني پرسپوليس هر چه سريع‌تر روشن شود و کار سريع‌تر انجام شود؛ چرا که پرسپوليس سال بعد در آسيا حضور و کار سختي را پيش‌رو دارد. همه تلاش روي اين است که هواداران پرسپوليس به جايگاه واقعي‌شان دست پيدا کنند و اين تيم موفق باشد.

به نقل ازايسنا، او در پاسخ به سوالي درباره رقم قراردادهاي فصل بعد پرسپوليسي‌ها عنوان کرد: سياست وزارت ورزش و جوانان در تعديل قراردادهاست. نبايد زمان را از دست بدهيم. يک سال پيش رويمان است و با توجه به کمبود وقت امروز ساعت 17 هم جلسه‌اي خواهيم داشت تا درباره کادر فني تصميم بگيريم.

سخنگوي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا دايي در اين تيم مي ماند يا نه، عنوان کرد: دايي اين فصل خيلي براي پرسپوليس زحمت کشيده است اما اين مساله که شما مطرح کرده‌ايد به هيات مديره و مديرعامل باشگاه مربوط مي‌شود. در جلسه امروز درباره دايي و يا شخص خاص ديگري صحبتي نشد. از زحمات مديرعامل قبلي و تلاش کادر فني البته تمجيد شد. اميدواريم اين هيات مديره اقتصادي بتواند بدهي هاي قبلي باشگاه را بپردازد و به گونه‌اي هم تيم را ببندد که دل هواداران شاد شود.

او در پاسخ به اين سوال که آيا قبول دارد همه مي دانستند که در نهايت رحيمي مديرعامل پرسپوليس مي‌شود، عنوان کرد: ايشان جزوي از گزينه‌ها بود و چيزي از قبل تعيين شده‌اي وجود نداشت. هيات مديره پرسپوليس فرمايشي نيست. اين هيات مديره با توجه به سوابق خوب آقاي رحيمي به اين جمع بندي رسيد که ايشان مديرعامل شود.

استيلي در پاسخ به اين سوال که آيا رحيمي به هيات مديره پرسپوليس اضافه مي‌شود، گفت: بله! آقاي رحيمي و آقاي طاهري به هيات مديره باشگاه پرسپوليس اضافه مي‌شوند و با 9 نفر کار را ادامه مي‌دهيم.

او در پاسخ به اين سوال که ماجراي اسپانسر پرسپوليس به کجا رسيد، اظهار کرد: يک نفر درباره برند پرسپوليس کار و البته سرمايه‌گذاري هم کرده است. اسم خاصي هم ندارد و اجازه دهيد تا بعدا در اين باره صحبت شود اما رقم خوبي را پيشنهاد داده‌ که اگر توافق کنيم شرايط ما را به گونه‌اي چشمگير عوض مي‌کند.

پيشکسوت پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که چرا علي پروين در هيات مديره پرسپوليس نيست، گفت: پروين نماد پرسپوليس و اسطوره اين تيم است. او را نمي‌توان از پرسپوليس جدا کرد. دوست داشتيم ايشان هم در هيات مديره حضور داشته باشند. البته اطلاع دقيقي ندارم اما تا جايي که مي‌دانم وزارت ورزش و جوانان هم خواهان حضور او بود.

او در پاسخ به اين سوال که آيا در انتخاب اعضاي هيات مديره نقشي داشته است، افزود: نه! من نقشي نداشتم.

استيلي در پاسخ به سوالي درباره کميته‌ فني اين تيم بيان کرد: همه مي‌خواهيم به پرسپوليس کمک کنيم و اين مساله به تيم‌هاي پايه و تيم اصلي ارتباط پيدا مي‌کند. کميته‌ فني به دنبال حاشيه سازي نيست و تنها به مسائل فني تيم پايه و اصلي مي‌پردازد.

او در پاسخ به سوالي درباره اين که آيا وزير ورزش و جوانان در جلسه عصر امروز هيات مديره حاضر مي‌شود يا نه، گفت: نه. ايشان در اين جلسه حاضر نمي‌شود.

استيلي ادامه داد: اصلي‌ترين مسئله کنوني بحث اقتصادي است. افرادي که در هيات مديره هستند مي‌توانند مشکلات اقتصادي امسال و حتي بدهي‌هاي گذشته را پرداخت کنند. با اين حال مي‌دانيم يک سال زمان کوتاهي است اما دوستان براي پرسپوليس فداکاري کردند و اميدوارم همه دست به دست هم دهيم تا پرسپوليس بتواند با قدرت کارش را ادامه دهد. بايد کمک کنيم تا با مديريت آقاي رحيمي تيمي خوب آماده کنيم.

او درباره گزينه‌هاي هيات مديره نيز گفت: چند گزينه ديگر نيز بودند به طور مثال آقاي دادگان نيز جزو گزينه‌ها بود اما بايد بگويم که جايگاه آقاي دادگان بالاتر از اين حرف‌هاست.

سخنگوي باشگاه پرسپوليس درباره اسپانسر نيز بيان کرد: قرار است يک اسپانسر خيلي خوب براي اين فصل پرسپوليس جذب کنيم تا پولي خوب وارد باشگاه شود. پرداخت کردن بدهي بازيکنان نخستين کار ماست.

او درباره کادر فني پرسپوليس گفت: آقاي دايي براي تيم زحمت کشيدند. او قرارداد دارد و در اين باره بايد مديرعامل و هيات مديره تصميم‌گيري کنند. اميدواريم هيات مديره و مديرعامل باشگاه همدل و هماهنگ با هم همکاري کنند تا باشگاه پرسپوليس با قدرت به کارش ادامه دهد. اين همدلي و همکاري که اقاي رحيمي از آن صحبت کرده براي پرسپوليس خوب است. کارمان دشوار است و بايد خيلي بيشتر وقت بگذاريم و زحمت بکشيم تا بتوانيم تيمي خوب آماده کنيم. جا دارد از هيات مديره قبلي باشگاه تشکر کنم. از آنها اجازه گرفتم و کار را آغاز کردم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها