کد خبر: ۲۱۹۸۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ گفت: هر سانتر و پاس مي‌تواند ما را به بازي نهايي ليگ قهرمانان برساند.
پپ گوارديولا در فاصله يک روز تا بازي برگشت ليگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادريد اظهار داشت: بايد به اين نکته که پاياني خوش در رويارويي با رئال مادريد به وجود آوريم، باور داشته باشيم. در بازي سه‌شنبه شب هر سانتر و هر پاس مي‌تواند منجر شود براي بازي نهايي به ليسبون برويم. اين نکته‌اي است که تک تک ما در بايرن، بايد در ذهن داشته باشيم. اين نکته شايد تنها تفاوت بازي‌هاي ما با ديگر پيکارهايمان باشد.

به نقل از فارس، مربي اسپانيايي که با خبرنگاران در اين مورد صحبت مي‌کرد، افزود: امشب را بايد خوب بخوابم تا بالانس لازم را براي ايجاد تعادل بين حمله بيشتر در محوطه جريمه حريف و کمتر فرصت دادن به رئال را پيدا کنم. در بازي رفت هم ما شوت‌هاي بيشتري زديم، کرنرهاي بيشتري داشتيم، بيشتر دويديم و مالکيت توپ زيادتري نسبت به حريف داشتيم. البته من شيفته آمار و ارقام نيستم ولي انتظار دارم از برتري‌ها بايد بهتر استفاده کرد.

او افزود: وقتي يک تيم در تمامي آمار از حريفش عقب است اما با اين وجود برنده مي‌شود، اين خود بيان مي‌کند که کارش را صحيح انجام داده است.

وي همچنين عنوان کرد: ما نياز به بيش از يک گل در ديدار برگشت داريم که صعود کنيم. بايد با قدرت در حمله شرکت کنيم و در دفاع کاملا بي‌اشتباه باشيم. البته حضور در همين رده ليگ قهرمانان، ‌افتخاري برزگ است. واقعا رسيدن تا به اين مرحله کار آساني نيست. چون دشواري ‌هاي خاص خود را دارد. با اين حال بايد تلاش کرد رئال را از دروازه‌اش دور نگه داريم تا بتوانيم به گل برسيم.

پيکار برگشت دو تيم در مرحله نيمه نهايي فردا ساعت 23 و 15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها