کد خبر: ۲۱۹۷۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
خبرهايي كه از انزلي مي‌رسد، گوياي اين موضوع است كه ليست نصرت ايراندوست در كنار نام بازيكنان مختلف، نامي را در خود جاي خواهد داد كه بي‌شك به بروز حاشيه هايي جدي در ملوان مي‌انجامد. به گزارش بانك ورزش، ايراندوست تا كنون نظر مثبتي روي پژمان نوري دارد و بي‌تمايل نيست كه براي فصل آينده او را به انزلي بازگرداند.
در اين شرايط اما تهديد‌هاي زيرپوستي بازيكنان قديمي ملوان است كه بازگشت پژمان را تقريباً غيرممكن مي كند. بازيكناني چون مازيار زارع، سعيد يوسف زاده و سيد جلال رافخايي  در لفافه مسوولان باشگاه را متوجه اين نكته كرده اند كه در صورت بازگشت پژمان، ديگر در ملوان نخواهند ماند! آن‌ها كه با وجود همه سختي ها توانسته‌اند ملوان را در ليگ برتر حفظ كنند، به نوعي بازي را از پژمان برده اند و حرفشان به مراتب بيشتر از او نزد مسوولان باشگاه برش دارد.
ضمن اينكه از نظر خيلي از هواداران ملوان از انصاف به دور است كه پژمان بازگردد و بازوبند كاپيتاني را هم در حضور مازيار زارع به بازو ببندد! هواداراني كه در مسابقه ملوان مقابل استقلال با تشويق‌هاي كوبنده خود چنان نام مازيار را در ورزشگاه فرياد زدند كه با اين كار به وضوح به پژمان نشان دادند كه جايي ميان هواداران تيم سابق خود ندارد.
با اين حال بايد ديد آيا ايراندوست حاضر مي‌شود پژمان را به بهاي سنگين رفتن مهره هاي اصلي تيمش بازگرداند يا از خير او مي‌گذرد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها