کد خبر: ۲۱۹۶۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
درصد جرم در کشور میزبان جام جهانی 2014 یکی از عوامل نگرانی برای هوادارانی است که برای دیدن بازی‌ها به برزیل سفر خواهند کرد.

سرقت مسلحانه در ریودوژانیرو و دیگر شهرهای محروم برزیل عادی است.

البته وزارت امور خارجه برزیل تضمین کرده است که با افزایش نیروهای امنیتی مشکلی برای علاقه‌مندان به فوتبال وجود نخواهد داشت.

در خلال جام کنفدراسیون‌ها اعتراض مردم برزیل به هزینه‌ بالایی که دولت برزیل برای برگزاری جام جهانی پرداخته بازتاب گسترده ای داشت.

حتی نتایج خوب برزیل نیز در جام کنفدراسیون‌ها باعث نشد تا اعتراض‌های مردم برزیل خاموش شود.

در طول چند ماه گذشته اعتراض شدید مردم برزیل در شهرهای سائوپولو – ریودوژانیرو و فورتالزا باعث شده است تا بار دیگر نگرانی‌های زیادی در بین مسئولان برزیلی برای برقراری امنیت در طول جام جهانی به وجود آید. فاصله زیاد شهرهای میزبان جام جهانی 2014 با یکدیگر یکی دیگر از عوامل ایجاد نگرانی و سختی برای هواداران فوتبال و تماشاگران کشورهای اروپایی خواهد بود که به این فاصله مسافت عادت ندارند. برای مثال شهر ریو را در نظر بگیرید.

از این شهر تا پورتو آلگره 1585 کیلومتر فاصله است.همچنین از شهر ریو تا سائوپائولو 444 کیلومتر و در پایان از شهر ریو تا فورتالزا 2618 کیلومتر فاصله است.

علاوه بر مشکل مسافت باید به هزینه‌های سرسام‌آور در کشور برزیل نیز اشاره کرد. یک هتل سه ستاره در برزیل به طور تقریبی هر شب یک‌ میلیون و 700 هزار تومان هزینه خواهد داشت و با توجه به اینکه مرحله گروهی جام جهانی 12 روز طول خواهد کشید هزینه‌ای که یک هوادار فقط برای یک هتل باید پرداخت کند بیش از 20 میلیون تومان خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها