کد خبر: ۲۱۹۶۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازگشت هافبک ناموفق استقلال به تیم سابقش با حاشیه های زیادی همراه خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، خبرهایی که از انزلی می‌رسد، گویای این موضوع است که لیست نصرت ایراندوست در کنار نام بازیکنان مختلف، نامی را در خود جای خواهد داد که بی‌شک به بروز حاشیه هایی جدی در ملوان می‌انجامد. ایراندوست تاکنون نظر مثبتی روی پژمان نوری دارد و بی‌تمایل نیست که برای فصل آینده او را به انزلی بازگرداند.

 

در این شرایط اما تهدید‌های زیرپوستی بازیکنان قدیمی ملوان است که بازگشت پژمان را تقریباً غیرممکن می کند. بازیکنانی چون مازیار زارع، سعید یوسف زاده و سید جلال رافخایی در لفافه مسئولان باشگاه را متوجه این نکته کرده اند که در صورت بازگشت پژمان، دیگر در ملوان نخواهند ماند!

 

آن‌ها که با وجود همه سختی ها توانسته‌اند ملوان را در لیگ برتر حفظ کنند، به نوعی بازی را از پژمان برده اند و حرفشان به مراتب بیشتر از او نزد مسئولان باشگاه برش دارد.

 

ضمن اینکه از نظر خیلی از هواداران ملوان از انصاف به دور است که پژمان بازگردد و بازوبند کاپیتانی را هم در حضور مازیار زارع به بازو ببندد!

 

هوادارانی که در مسابقه ملوان مقابل استقلال با تشویق‌های کوبنده خود چنان نام مازیار را در ورزشگاه فریاد زدند که با این کار به وضوح به پژمان نشان دادند که جایی میان هواداران تیم سابق خود ندارد.

 

با این حال باید دید آیا ایراندوست حاضر می‌شود پژمان را به بهای سنگین رفتن مهره های اصلی تیمش بازگرداند یا از خیر او می‌گذرد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها