کد خبر: ۲۱۹۴۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
کميته انضباطي و استيناف آرا خود را در خصوص تيم هاي متخلف اعلام کردند.

 

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم داماش گيلان و پرسپوليس در حالي هفتم فروردين ماه در رشت برگزار شد که از سوي داود کاشاني – تدارکات تيم پرسپوليس تخلفاتي مبني بر تحريک تماشاچيان تيم مقابل صورت گرفت. برهمين اساس کميته انضباطي وي را به توبيخ کتبي در پرونده و پرداخت مبلغ پنج ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. همچنين از سوي تماشاگران تيم داماش گيلان تخلفاتي صورت گرفت و طبق بند 4 ماده 22 آيين نامه انضباطي تيم داماش به توبيخ کتبي در پرونده و مبلغ پنج ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

در خصوص درخواست استيناف باشگاه داماش گيلان، کميته استيناف اعلام مي کند که محکوميت باشگاه ورزشي داماش گيلان به لحاظ فحاشي تماشاگران عليه مسئولين تيم ملوان به راي يک مسابقه بدون حضور تماشاگر و مبلغ يکصد ميليون ريال جريمه نقدي در جريان مسابقه دو تيم داماش گيلان و ملوان انزلي از سري مسابقات ليگ برتر ، با عنايت به مجموع محتويات پرونده و استدلالات مندرج در راي صادره ايراد و اعتراض موثري که خدشه بر دادنامه صادره وارد کند، به عمل نيامده و مستندا به ماده 17 آيين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عينا تاييد مي شود.

همچنين در خصوص اعتراض باشگاه تراکتورسازي تبريز به کميته استيناف، اين کميته اعلام کرد که محکوميت باشگاه ورزشي تراکتورسازي تبريز نسبت به تخلف تماشاگران اين تيم عليه تيم سايپا و فحاشي به داور، راي به پرداخت مبلغ يکصد ميليون ريال جريمه نقدي در بازي مقابل تيم سايپا که 21 دي ماه 92 ، کميته استيناف با بررسي پرونده و استدلالات مندرج در راي صادره و اعتراض موثري که خدشه بر دادنامه صادر وارد کند، به عمل نيامده و مستندا به ماده 17 آيين نامه انضباطي فدراسيون ضمن رد اعتراض ، دادنامه صادره عينا تاييد مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها