کد خبر: ۲۱۹۴۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي اتلتيکو مادريد معتقد است که تيمش امشب مقابل والنسيا در رقابت‌هاي لاليگا يک فينال ديگر در پيش دارد.

 

ديگو سيمئونه پيش از ديدار امشب تيمش مقابل والنسيا صحبت کرد و در خصوص درگذشت تيتو ويلانووا اظهار داشت: ناراحت هستم. يکي از همکارانمان ما را تنها گذاشت. او را مي‌شناختم و حس ميکنم تمام کساني که او را مي‌شناختند، ناراحت هستند. اکنون بايد در کنار خانواده او باشيم و به بهترين نحو يادش را زنده نگه داريم. او تنها 45 سال داشت و من 42 سال دارم، غم بزرگي است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: بايد به بازي بعدي‌مان فکر کنيم. مي‌دانيم چه مسابقه مهمي است و نمي‌توانيم موانع را دست کم بگيريم. آردا توران شرايط خوبي دارد و بازيکن بسيار مهمي براي ما است که باعث مي‌شود مالکيت توپ در اختيارمان باشد و ريتم بازي خودمان را تحميل کنيم. بايد ببينيم آيا در ترکيب اصلي قرار مي‌‌گيرد يا نه.

سرمربي اتلتيکو مادريد خاطرنشان کرد: خودمان را براي بازي امشب آماده مي‌کنيم و سپس بايد به پيروزي بعدي فکر کنيم. در اين مرحله انگيزه دادن به بازيکنان کار سختي نيست.

وي در خصوص ديدار مقابل چلسي گفت: يک نفر هميشه دوست دارد به پيروزي برسد و وقتي اين طور نمي‌شود، خوشحال نمي‌شود. اين ليگ متفاوت است و بايد قوي باشيم. قهرماني در دستان خودمان است و ما مي‌خواهيم همين ريتم بازي را حفظ کنيم.

سيمئونه اضافه کرد: بايد حواس‌جمع باشيم. حريفان سرسختي داريم و احتمال دارد که آنها بتوانند در هر مسابقه‌اي که در پيش دارند، به پيروزي برسند. نبايد به خودمان فشار بياوريم. بازي به بازي پيش مي‌رويم. بايد به بازي‌هايمان فکر کنيم و حريفانمان را شکست دهيم.

وي افزود: بازي امشب مقابل والنسيا يک فينال ديگر است. هميشه تلاش کرده‌‌ايم حتي زماني که بازيکنان را تغيير داده‌ايم و در اين مسابقه‌ هم چيزي تغيير نخواهد کرد. تنها مسئله‌اي که در حال حاضر مهم است والنسيا، والنسيا و والنسيا است. پس از آن تا مسابقه بعدي سه روز فرصت داريم.

سيمئونه گفت: تلاش مي‌کنيم تا با استفاده از ويژگي‌هاي بازيکناني که در اختيار داريم، بازي کنيم؛ ما بي‌عيب و نقص نيستيم و تلاش مي‌کنيم از اشتباهات جلوگيري کنيم و از توانايي‌هايمان استفاده کنيم. دوست داشته باشيم يا نه ما يک شيوه بازي داريم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها