کد خبر: ۲۱۹۴۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
خلعت هم یک فصل دیگر با سرخ‌ها قرارداد دارد و اگر بعد از جام‌جهانی‌ ترانسفر نشود، با پرسپولیس در لیگ بعدی و آسیا خواهد بود.
علی دایی بامداد جمعه از مسافرت خارج از کشور به ایران برگشت تا برای فصل آتی برنامه‌ریزی کند. طبق برنامه‌ای که او پیش از سفر به محمد پنجعلی داده بود، قصد دارد تمرینات تیمش را از نیمه خرداد آغاز نماید؛ اسکلت تیمش را حفظ کند و نفرات جوانی را به فهرست سرخپوشان بیفزاید.

البته همه این اتفاقات در حالی خواهد افتاد که تکلیف مدیریت پرسپولیس مشخص شود و سازمان لیگ هم آیین‌نامه نقل و انتقالات را ارائه کند تا تیم‌ها بدانند چه تعداد بازیکن را می‌توانند به خدمت بگیرند. از جمع نفرات پرسپولیس نیلسون، رضا نورمحمدی، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، قاسم دهنوی و فرزاد حاتمی نفراتی هستند که با این تیم قرارداد ندارند. در فهرست پرسپولیس سیدجلال حسینی تمایل زیادی دارد تا بعد از جام‌جهانی‌ ترانسفر شود ولی علی دایی هم تمایل زیادی به حفظ این مدافع باتجربه و تأثیرگذار دارد و از همین امروز تلاشش را برای راضی کردن سید آغاز خواهد کرد.

با رفتن احتمالی سیدجلال شانس ماندن رضا نورمحمدی در خط دفاعی بالا رفته و بازیکنان قرضی تیم که ذوب‌آهن رفته‌اند هم مدنظر دایی قرار دارند. محمد‌رضا خانزاده به جمع سرخ‌ها برمی‌گردد ولی اوضاع غریبی کمی فرق می‌کند و اگر تمایل نیمکت‌نشینی دوباره در پرسپولیس را ندارد، نباید به این تیم بازگردد و البته یونس شاکری دیگر بازیکن قرضی تیم برای بازگشت از شانس بسیار کمتری برخوردار است.

بحث رفتن خلعتبری به عجمان را جدی نگیرید. بدهکار بودن پرسپولیس به آن باشگاه عربی ربطی به خلعتبری و قراردادش ندارد و دو باشگاه باید مشکل خود را ولو در فیفا حل کنند. خلعت هم یک فصل دیگر با سرخ‌ها قرارداد دارد و اگر بعد از جام‌جهانی‌ ترانسفر نشود، با پرسپولیس در لیگ بعدی و آسیا خواهد بود.

اما مهم‌ترین بخش، گمانه‌زنی در مورد لیست خرید جدید دایی است. خود حامد لک، دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتورسازی مدعی است پرسپولیسی می‌شود و وحید طالب‌لو هم که رابطه بسیار خوبی با دایی دارد و حتی سال قبل هم بحث سرخپوش شدنش مطرح شده بود، احتمال پیوستنش به پرسپولیس وجود دارد. ولی اگر نیلسون از برزیل بازگردد و باز هم درون دروازه پرسپولیس بایستد، هیچ‌کدام از این دو دروازه‌بان شانس سرخپوش شدن را نخواهند داشت.

در خط دفاعی عبدا… کرمی بیشترین شانس را برای سرخپوش شدن دارد و آچار فرانسه فولاد جدی‌ترین گزینه برای ترمیم خط دفاعی پرسپولیس است به شرطی که سیدجلال برود.

قاسم حدادی‌فر که در نیم‌فصل دوم فصل پیش هم شدیداً مورد توجه دایی قرار داشت، این روزها در اردوی آفریقای‌جنوبی مدام با پرسپولیسی‌ها عکس می‌گیرد و سرخپوشان فاش کرده‌اند قاسم صد‌درصد پرسپولیسی خواهد شد.

در خط حمله هم رضا نوروزی بیشترین شانس را برای سرخپوش شدن دارد. او هم مثل حدادی‌فر در نیم‌فصل لیگ گذشته می‌توانست سرخپوش شود که در آخرین لحظات مشکلش با گل‌محمدی برطرف و در نفت ماندنی شد.

البته دایی مثل هر سال در لیستش اولویت‌بندی می‌کند و اگر باشگاه به هر دلیل نتواند بازیکنان اولویت اول لیست او را بخرد، سراغ گزینه‌های بعدی و اولویت‌های دوم و سوم می‌رود که در این لیست می‌توان نام شریفات، انصاری‌فرد، شهباززاده، لوسیانو پریرا و … را مشاهده کرد.

این احتمال وجود دارد که دایی و باشگاه پرسپولیس پس از انتشار چنین لیستی آن را تکذیب کنند تا در خفا و راحت‌تر بتوانند با مهره‌های مورد نظرشان مذاکره کنند ولی در نهایت نیمی از اسامی اعلام شده را باید پرسپولیسی دانست، به شرطی که خود دایی هم سرمربی سرخپوشان بماند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها