کد خبر: ۲۱۹۳۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
اردوگاه ماتادورها سایه سنگین آسیب دیدگی را بر سر خود حس می کند، دل بوسکه به شدت نگران وضعیت جسمی سیلوا، تیاگو و پیکه است.
به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در نشست خبری خود خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: شک ندارم که تحت هر شرایطی تیم خود را به عنوان یک مدعی جدی و بزرگ درباره قهرمانی به برزیل خواهم برد اما نمی توانم کتمان کنم که نگران مهره های کلیدی تیم خود نیز هستم.
وی افزود: تیمهای مختلف نیز با مصدومیت ستارگان خود مواجه شده اند، مثلا آسیب دیدگی بنتک حادثه تلخی برای بلژیک بود و مصدومیت نصری اتفاق کوچکی برای فرانسه نیست اما اردوی اسپانیا همچنان رکورد دار مصدومیت در میان تیمهای حاضر در جام جهانی است و این برای من تلخ و نگران کننده است.

قطع امید از حضور سیلوا، پیکه و تیاگو

فهرست 30 نفره اردوگاه ماتادورها تا چند روز دیگر قطعی خواهد شد و دل بوسکه برای انتخاب جانشینان ستارگان مصدوم خود نیاز به اتاق فکر در فدراسیون فوتبال اسپانیا دارد. از طرفی این مربی قدیمی حق ندارد از باشگاه منچسترسیتی بخواهد تا پایان فصل به سیلوا استراحت بدهد و یا بارسلونا هرگز از پیکه در بازیهای فوق حساس باقیمانده در لالیگا استفاده نکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها