کد خبر: ۲۱۹۳۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
عینک دیجیتال گوگل از سوی یک بانک آمریکایی، دستمایه یک آگهی تبلیغاتی تمسخرآمیز قرار گرفته است.

به گزارش فارس به نقل از سی نت، در این آگهی که برای تبلیغ برنامه همراه بانکی First Bank تولید شده اعضای یک خانواده بر سر میز شام نشسته اند و به علت آنکه همگی عینک دیجیتال گوگل را به چشم زده‌اند از جهان واقعی جدا شده اند و صرفا در حال دستور دادن به این عینک هستند.

در ابتدای آگهی بیننده تصور می کند اعضای خانواده در حال صحبت با همدیگر هستند، اما وقتی که پدر خانواده در زمان پر کردن بشقابش از سوی مادر خانواده جمله برو پی کارت را بر زبان می آورد و مادر در پاسخ می گوید پدر از آگهی‌های ناخواسته pop-up متنفر است، مشخص‌می شود وی با عینکش صحبت کرده است.

 

 

سپس دختر خانواده عکسی از میز شام می گیرد و از عینکش می خواهد برچسب زمان شام را برای آن در نظر بگیرد. در ادامه دستورات متعدد اعضای خانواده به عینک دیجیتال گوگل باعث بی‌نظمی و سردرگمی همه آنها و به هم ریختن میز شام می شود. در پایان آگهی عبارت به دنیای واقعی برگردید درج شده و برای برنامه همراه بانک مذکور تبلیغ می‌شود.

کارشناسان معتقدند طراحی و انتشار چنین آگهی‌هایی در آمریکا نشان می دهد عینک گوگل هنوز از سوی بسیاری از مردم ابزار اعتیادآوری برای جوانان و نه یک وسیله لازم و ضروری تلقی می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها