کد خبر: ۲۱۹۱۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي بوسني و هرزگوين مدعي شد از تيم ملي ايران اطلاعات زيادي دارد ولي با اين وجود بازي شاگردان کي‌روش مقابل نيجريه را قطعاً خواهد ديد.

 

سافت سوسيچ، سرمربي تيم ملي فوتبال بوسني و هرزگوين با حضور در جلسه مجمع فدراسيون فوتبال اين کشور در خصوص انتخاب ترکيب نهايي تيمش براي حضور در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل گفت: تا تاريخ 5 مِي 2014 (15 ارديبهشت 93) که ليست نهايي بازيکنان را به فيفا ارسال خواهيم کرد هيچکس از اسامي مندرج در آن مطلع نخواهد شد. تا آن زمان بايد ببينم که چه کسي شايسته حضور در اين تورنمنت است.

به نقل از تسنيم، وي با بيان اينکه «رقابت‌هاي جام جهاني نسبت به قبل باشکوه‌تر شده است»، افزود: بازيکنان جديدي هستند که براي ما معناي خاصي دارند و ممکن است برخي هم در اين بين جايگاه خود را در فهرست 23 نفره پاياني از دست بدهند. ممکن است بازيکني امروز روي اوج باشد ولي در ماه ژوئن فرم و شکل بدي داشته باشد. براي من مهمتر از هر چيزي سلامت بازيکنانم است.

سرمربي 59 ساله بوسني که شاگردانش در گروه F جام جهاني با تيم‌هاي ايران، آرژانتين و نيجريه همگروه هستند، اظهار داشت: اطلاعات زيادي از تيم‌هاي ايران و نيجريه دارم. تاکنون چندين بازي اين دو تيم را ديده‌ام ولي يک روز پس از بازي ما مقابل آرژانتين، نيجريه و ايران با هم بازي خواهند کرد و قطعاً اين مسابقه را خواهم ديد. ديدن اين بازي براي ما خيلي مهم است، چون آنها به طور حتم با روشي که چند ماه پيش از شروع جام جهاني بازي مي‌کرده‌اند مقابل ما عمل نخواهند کرد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: آرژانتين يکي از مدعيان اصلي قهرماني اين دوره جام جهاني است، نيجريه هم بازيکنان خوبي دارد و تيم ملي ايران نيز پيش از اين هرگز از گروهش در جام جهاني صعود نکرده است. رقابت بزرگي براي کسب جايگاه دومي گروه F جام جهاني وجود خواهد داشت ولي فکر مي‌کنم بوسني شانس بالايي براي رسيدن به دور بعد دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها