کد خبر: ۲۱۹۱۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي رم بر اين باور است که تيمش هنوز هم مي‌تواند رويا پردازي کرده و به قهرماني در ليگ ايتاليا بيانديشد.

 

رم و ميلان در هفته سي و پنجم ليگ فوتبال ايتاليا به مصاف هم رفتند و در پايان رم موفق شد با نتيجه دو بر صفر حريف را شکست دهد.

ميرالم پيانيچ 43 و ژروينيو 65 گل‌هاي جالوروسي را وارد دروازه حريف کردند تا تيمشان را 85 امتيازي کرده و همچنان در رتبه دوم حفظ کنند. ميلان هم با 51 امتياز هفتم است و به نظر مي‌رسد شانسي براي حضور در رقابت‌هاي اروپايي فصل بعد ندارد.

به نقل از فارس، رودي گارسيا در مورد اين ديدار گفت: در 15 تا 20 دقيقه ابتداي مشکل‌هاي زيادي داشتيم و توپ را خيلي خوب به گردش درنمي‌آورديم اما با گذشت زمان کمي بهتر شديم. پيانيچ گل فوق العاده‌اي به ثمر رساند. بين دو نيمه صحبت از اين بود که بتوانيم نيمه دوم را خيلي بهتر از نيمه نخست به پايان ببريم اما بايد صادقانه بگويم عملکرد نيمه دوم تيمم را زياد دوست نداشتم. البته پس از اين پيروزي خوشحال کننده مي‌خواهم بيشتر در مورد فوتبال زيبا حرف بزنم. خوشحال هستم زيرا فيورنتينا و ميلان را شکست داده‌ايم. دو تيمي که کيفيت بالايي دارند. به علاوه هنوز هم مي‌توانيم به رويا پردازي‌هايمان ادامه دهيم و به قهرماني فکر کنيم.

گارسيا افزود: بايد ببينيم يوونتوس در ديدارهاي پيش رو چه کار مي‌کند. آنها پيکاري سخت با ساسولو خواهند داشت. آنها بايد در نيمه نهايي ليگ اروپا هم به ميدان بروند. همواره بازي‌هاي ليگي که پيش يا پس از ديدارهاي اروپايي برگزار مي‌شوند سخت خواهند بود. يوونتوس در اين برهه زماني هر دو بازي را دارد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها