کد خبر: ۲۱۹۰۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه نفت تهران معتقد است استعفاي سرمربي اين تيم در ميانه ليگ سيزدهم شيطنت‌هايي خارج از تيم بود.

 

منصور قنبرزاده درباره اينکه باشگاه نفت تهران براي فصل آينده چه اقداماتي انجام داده است، اظهار داشت: هنوز کار خاصي صورت نگرفته و با توجه به اينکه بيشتر بازيکنان با باشگاه قرارداد دارند، حدود 15 درصد جابجايي خواهيم داشت که آن هم بعد از مشخص شدن وضعيت کادر فني صورت خواهد گرفت.

به نقل از تسنيم، وي با اشاره به وضعيت يحيي گل‌محمدي براي فصل آينده افزود: صحبت‌هاي اوليه را با اين مربي انجام داده‌ايم اما او به کمي استراحت احتياج داشت. به همين دليل قرار شد در آينده‌اي نزديک صحبت‌هاي تکميلي را انجام دهيم.

مديرعامل باشگاه نفت تهران انجام صحبت‌هاي تکميلي با گل‌محمدي را منوط به تصميم هيئت مديره اين باشگاه دانست و عنوان کرد: قرار است هيئت مديره باشگاه در جلسه‌اي که خواهيم داشت براي وضعيت فصل آينده تعيين تکليف کنند. تاريخ دقيق اين جلسه مشخص نيست اما تلاش مي‌کنيم بهترين تصميم را بگيريم تا تيم نفت فصل آينده با قدرت ظاهر شود.

«گفته مي‌شود با توجه به حاشيه‌هاي نيم فصل و استعفاي گل‌محمدي در آن زمان، دو طرف تمايلي به ادامه همکاري نداشته باشند، آيا اين موضوع صحت دارد؟» قنبرزاده در پاسخ به اين سؤال گفت: اين صحبت‌ها به هيچ‌وجه مطرح نيست. ما تيم بسيار کم حاشيه‌اي بوديم. در همه تيم‌هاي ليگ برتري حاشيه‌هاي زيادي وجود داشت اما اين فصل همين يک مورد حاشيه در تيم ما به وجود آمد که آن هم مشکل خاصي نبود. حتي گل‌محمدي بعد از استعفايي که داد اعلام کرد سوءتفاهم به وجود آمده بود.

وي ادامه داد: در تمام تشکيلات فوتبال و بيشتر تيم‌ها بيش از 100 مورد حاشيه وجود دارد و اين فصل نيز ما سنت‌شکني کرديم و يک مورد حاشيه داشتيم. حتي اين حاشيه هم مدت زمان زيادي طول نکشيد و در 24 ساعت اين مشکل را برطرف کرديم. حتي معتقديم اين حاشيه شيطنت‌هايي از بيرون تيم بود که ديگر نمي‌خواهيم به آن بپردازيم.

قنبرزاده در خصوص اينکه با توجه به اين مسائل خودش تمايلي به ماندن گل‌محمدي در اين تيم دارد يا نه، خاطرنشان کرد: تمايل بنده تمديد قرارداد با گل‌محمدي است. او مربي جواني است و در فصلي هم که گذشت موفق شد نتايج خوبي بگيرد. حتي به لحاظ اخلاقي هم گل‌محمدي جزو مربيان نمونه است که همين موضوع باعث مي‌شود خواستار تمديد قرارداد وي شويم.

وي با بيان اينکه تيم نفت به لحاظ سني ميانگين کمتري نسبت به ساير تيم‌ها دارد، يادآور شد: سازمان ليگ برتر طبق آماري که منتشر کرده بود، ميانگين برخي تيم‌ها را بالاي 30 سال اعلام کرد و همه روي اين موضوع توجه کرده بودند اما کسي به ميانگين سني تيم ما توجه نکرد. گل‌محمدي تيم بسيار جواني را اين فصل هدايت کرد و ما با ميانگين سني 24.4 جوان‌ترين تيم ليگ بوديم. با همين تيم جوان و مربي جواني که داشتيم موفق شديم تا روز آخر در بين مدعيان قهرماني باشيم و چه بسا اگر در بازي با سپاهان توپ‌هاي‌مان به تير نمي‌خورد و درون دروازه قرار مي‌گرفت اکنون قهرمان بوديم.

«کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا نتيجه خوبي براي گل‌محمدي محسوب مي‌شود» قنبرزاده با بيان اين جمله افزود: برخي گفته بودند که ليگ سيزدهم پديده نداشت اما تيم نفت پديده ليگ بود. ما بازيکنان و مربي جواني داشتيم که موفق شديم نتيجه خوبي بگيريم. عليرضا بيرانوند با بازي‌هاي خوبش به تيم ملي دعوت شد. بازيکناني نظير حاج‌محمدي و پورعلي گنجي به تيم المپيک دعوت شدند و ديگر بازيکنان‌مان نيز عملکرد خوبي داشتند.

مديرعامل باشگاه نفت تهران تاکيد کرد: بازيکناني که داريم بسيار خوب هستند. تيم ما اين فصل با همين بازيکنان توانست نتيجه بگيرد و به همين دليل تمايل نداريم براي فصل آينده تغييرات زيادي در تيم داشته باشيم. استخوان‌بندي اصلي تيم ما از بازيکنان فعلي‌مان خواهد بود و شايد فقط چند خريد جزيي داشته باشيم.

قنبرزاده در خصوص اينکه قرارداد برخي بازيکنان اين تيم نظير رضا نوروزي به اتمام رسيده و حتي شنيده مي‌شود وي قصد دارد به پرسپوليس برود، گفت: قرارداد تعداد کمي از بازيکنان ما به پايان رسيده است. شايد تعداد آنها 4 يا 5 نفر باشد که با اين بازيکنان هم صحبت خواهيم کرد و آنها را راضي مي‌کنيم تا در تيم بمانند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها