کد خبر: ۲۱۹۰۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازيکن تيم تراکتورسازي تبريز گفت: من پنج سال منتظر بازي در تيم تراکتورسازي بودم و خوشحال مي‌شوم سال بعد نيز در تراکتور باشم و براي اين تيم پر طرفدار بازي کنم.

 

سعيد دقيقي در خصوص ديدار مقابل لخويا قطر اظهار کرد: بازي خوبي بود و هر دو تيم با توجه به اينکه حذف‌شده بودند اين بازي يک بازي تدارکاتي برايشان به حساب مي‌آمد و با وجود بازيکنان جواني که در ترکيب تيم حاضر بودند بازي خوبي را شاهد بوديم.

به نقل از تسنيم، بازيکن تيم تراکتورسازي افزود: به نظر من اصلاً لايق باخت نبوديم و توپ در تمام وقت بازي در اختيار بازيکنان تيم ما بود و مي‌توانستيم برنده بازي باشم ولي در کل بازي خوبي را شاهد بوديم.

وي خاطرنشان کرد: من خيلي خوشحالم که در اولين حضور خود در تيم تراکتورسازي با اين تيم قهرمان جام حذفي شديم و من نيز در اين قهرماني سهم کوچکي داشتم و خوشحالم که با گلي که در فينال جام حذفي به ثمر رساندم باعث خوشحالي مردم تبريز و هواداران تيم تراکتورسازي شدم و دل هواداران خون گرم تبريزي را شاد کردم.

بازيکن تيم تراکتورسازي در مورد تمديد قرارداد خود با تراکتور تصريح کرد: من مردم آذربايجان را دوست دارم و اميدوارم سال بعد نيز در تراکتور باشم ولي با توجه به مشکلاتي که وجود دارد ماندنم هنوز معلوم نيست ولي اگر مشکلات برطرف شوند در تراکتور خواهم ماند چون من پنج سال منتظر بازي در تيم تراکتورسازي بودم و خوشحال مي‌شوم سال بعد نيز در تراکتور باشم و براي اين تيم پر طرفدار بازي کنم.

دقيقي با اشاره به تمديد قرارداد سرمربي تيم تراکتورسازي گفت: توني اوليويرا سرمربي خوبي است و اين را هم ثابت کرده و همه اين موضوع را فهميده‌اند و با توجه به اين که هواداران تراکتور اين مربي را دوست دارند اميدوارم ايشان در تيم بمانند و سال بعد نيز سرمربي تيم تراکتورسازي باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها