کد خبر: ۲۱۹۰۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
کارشناس فوتبال ايران معتقد است در حال حاضر وظيفه رسانه‌ها و اهالي فوتبال حمايت از تيم ملي است.

 

منصور ابراهيم زاده در مورد حضور تيم ملي ايران در جام جهاني 2014 برزيل اظهار کرد: واقعيت اين است که تيم ملي ما قرار است در يک رويداد مهم شرکت کند که اين رويداد مي‌تواند تمام فوتبال ما را تحت تاثير قرار دهد. بنابراين فکر مي‌کنم که فقط حضور ما در جام جهاني کافي است. بايد با برنامه‌ريزي درست از تيم ملي حمايت کنيم.

به نقل از ايسنا، وي همچنين افزود: با توجه به زماني که تا آغاز جام جهاني باقي مانده است اولويت تيم ملي بايد به شرايط بدني بازيکنان اختصاص يابد. فراموش نکنيم که بازي‌هاي سخت و فيزيکي در بين خواهيم داشت.

ابراهيم زاده در ادامه در مورد اين که باشگاه‌هايي که در ليگ قهرمانان آسيا حاضر بودند، ملي‌پوشانشان را در اختيار تيم ملي قرار ندادند، گفت: نبايد از باشگاه‌ها انتظارات غير معقولي داشته باشيم. مگر رضا قوچان نژاد و يا ديگر لژِيونرها توانستند از باشگاه شان اجازه بگيرند و به تيم ملي ملحق شوند؟! باشگاه‌هاي استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشتند و به نوعي به بازيکنان خودشان احتياج داشتند. البته بعد از اين که تکليف تيم‌ها در ليگ قهرمانان آسيا مشخص شد، بازيکنانشان را در اختيار تيم ملي قرار دادند. بايد ميان باشگاه‌ها و تيم ملي تعامل ايجاد کنيم، مشکلات ميان آنها با برنامه‌ريزي و تعامل حل مي‌شود.

وي همچنين در مورد روند آماده سازي تيم ملي نيز به ايسنا گفت: روند آماده سازي تيم ملي به خوبي انجام نمي‌شود. خيلي از بازي‌هاي تدارکاتي که کادر فني درخواست کرده بود، انجام نشد. البته در حال حاضر که تيم ملي در اردو به سر مي‌برد و برنامه‌هاي آماده سازي خود را طي مي‌کند بايد آن را حمايت کنيم. البته نبايد فراموش کنيم که حريفان ما هم کار مي‌کنند تا خود را به مرز آمادگي برسانند، بايد به کسب نتيجه‌ اميد داشته باشيم. در جام جهاني 1998 فرانسه، کسي فکر نمي‌کرد بتوانيم آمريکا را شکست دهيم، اما توانستيم و آمريکا را شکست داديم.

وي در پايان خاطر نشان کرد: در اين مقطع وظيفه رسانه‌ها و همين طور اهالي فوتبال، حمايت از تيم ملي است. رسانه‌ها مي‌توانند اطلاعات کسب کنند و آن را در اختيار تيم ملي قرار دهند. بايد دست به دست هم دهيم و با حمايت از تيم ملي باعث شويم آنها هم روند آمادسازي خود را به خوبي طي کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها