کد خبر: ۲۱۹۰۰
زمان انتشار: ۰۰:۲۹     ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۱۳ مهر؛
مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران از برگزاری دومین همایش ائمه جمعه استان در شهر نشتارود خبر داد.
به گزارش سرویس حوزه و مراجع پایگاه 598 به نقل از رسا ،حجت الاسلام محمد قاسمی، مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به برگزاری دومین همایش بزرگ ائمه جمعه استان در شهر نشتارود، گفت: این گردهمایی چهارشنبه این هفته برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که در این گردهمایی آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام ابراهیمی، معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استاندار سخنرانی خواهند کرد، افزود: افزون بر این هر یک از ائمه جمعه استان نیز به مسائل روز و مشکلات حوزه کاری خود هم خواهند پرداخت.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که دومین گردهمایی ائمه جمعه مازندران با عنوان «نمازجمعه مظهر صدور انقلاب اسلامی» برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این گونه همایش ها در طول سال می تواند وحدت بین ائمه جمعه را بیشتر و بخش مهم مشکل مردم را که در حوزه کاری ائمه جمعه در شهرستان ها است را مرتفع کند.

حجت الاسلام قاسمی، نماز جمعه را یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: نماز جمعه بهترین پایگاه برای وحدت و همدلی مردم و نیز خنثی سازی توطئه های دشمنان نظام است.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با بیان این که در حال حاضر هفتصد تریبون نماز جمعه در سراسر کشور فعال است، بیان داشت: در مازندران نیز 32 خطیب جمعه هر هفته این نماز پرفیض را در شهرهای مختلف استان اقامه می کنند و امروز حمایت از برپایی این نماز عبادی و سیاسی سبب تقویت نظام اسلامی خواهد شد.

وی، حضور پر شور مردم در صفوف نماز جمعه را سبب عصبانیت و هراس دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: پایگاه های نماز جمعه بهترین مکان برای خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان نظام هستند و به همین دلیل تقویت این جایگاه بسیار اهمیت دارد.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه سخنان خود بیداری اسلامی امروز در خاورمیانه را یکی از دستاوردهای نماز جمعه بیان کرد و گفت: همه خیزش های مردمی در منطقه میعادگاه آن صفوف به هم فشرده نماز جمعه بوده است.

امام جمعه موقت ساری، نمازجمعه را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: امروز آثار آن را در پیروزی در مصر، یمن، بحرین و لیبی داریم به عینه می بینیم چرا که وعده همه مبارزان در آن کشورها روز جمعه بود و امروز صفوف به هم فشرده ملت ایران در نماز های جمعه الگوی همه ملت های مسلمان و آزادی خواه دنیا است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها