کد خبر: ۲۱۸۶۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدافع سابق استقلال گفت: «سرمربیگری من یا منصوریان در استقلال دیر و زود دارد اما سوخت و ساز ندارد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مصاحبه چند روز قبل علی فتح الله زاده درباره تمایل به حضور منصوریان، پاشازاده یا مجیدی در کادر فنی استقلال، شایعاتی که از مدت ها قبل در مورد سرمربی فصل بعد استقلال به گوش می رسید را قوت بخشید.

 

مدت هاست که این خبر به گوش می رسد که علیرضا منصوریان فصل آینده روی نیمکت استقلال می نشیند. از طرف دیگر مهدی پاشازاده هم دیگر گزینه سرمربیگری آبی هاست که طبق شایعات اگر سرمربی نشود، شاید به عنوان کمک مربی، در کادر علیرضا منصوریان مشغول به کار شود.

 

پاشازاده در مورد این شایعات می گوید: «تا امروز هیچ تماسی از طرف باشگاه با من گرفته نشده و فعلا تمام تمرکزم روی برنامه های تیم خودم هست. هر وقت تماس گرفته شد آن وقت می توان در مورد این موضوع فکر کرد.»

 

بازیکن سابق استقلال البته بحث در مورد تیم محبوبش را همین جا به پایان نمی رساند: «سرمربیگری من یا منصوریان در استقلال دیر و زود دارد اما سوخت و ساز ندارد. علی چند سال از من بزرگتر است اما تجربه مربیگری من را ندارد. خودتان رزومه مرا می دانید و می دانید که از دستیاری شروع کرده ام تا به سرمربیگری در تیم های لیگ یکی رسیده ام.»

 

پاشازاده که مثل منصوریان علاقه زیادی به نشستن روی نیمکت استقلال دارد، به هر قیمتی حاضر نیست به آرزویش برسد و وقتی از او می پرسیم قبول می کند دستیار منصوریان شود، جواب منفی بهمان می دهد.

 

اتفاقات چند روز آینده باشگاه مشخص خواهد کرد که عبارت سرمربی استقلال جلوی اسم او نوشته می شود یا علیرضا منصوریانی که گفته می شود طی روزهای گذشته با فتح الله زاده جلسه داشته است. البته گزینه قلعه نویی هنوز هم پررنگ است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها