کد خبر: ۲۱۸۴۸۹
زمان انتشار: ۱۶:۵۵     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: بازي امروز شرايط حساسي ندارد ولي دو تيم براي دفاع از حيثيت خود بازي مي کنند دوست داشتم امروز در ترکيب حضور داشتم و مي توانستم کمک حال تيمم باشم.

 

به نقل از سايت رسمي باشگاه تراکتورسازي تبريز، مدافع تيم تراکتورسازي در خصوص بازي الاتحاد و اخراجش در اين بازي گفت: متاسفانه با توجه به جو سنگيني که در استاديوم بود دو کارت زرد نا حق گرفتم و از زمين اخراج شدم، باور کنيد شرايط سختي تيم ميزبان بر ما تحميل کرد در صورتي که ما نزديک 3 ساعت در اتوبوس بوديم، چند بار دور استاديوم چرخيديم تا بالاخره وارد محوطه استاديوم شديم، سپس با توجه به نزديکي به زمان گرم کردن پياده وارد ورزشگاه شديم. ما بدون استراحت بلافاصله براي گرم کردن راهي زمين شديم و اين در بازي تيم تاثير گذار بود. من در لحظه اخراج به شدت عصبي بودم چراکه به تيمي که در آن بازي مي کنم تعصب خاصي دارم براي تيمم از جان مايه مي گذارم، در آن لحظه نتوانستم خودم را کنترل کنم و پيراهن خودم را در آوردم، سو ء تعبير هايي در خصوص رفتار من مطرح شد ولي در آن لحظه براي اعتراض تنها کاري که به ذهنم رسيد در آوردن پيراهن بود.

فخرالديني در خصوص برنامه اش براي فصل آينده گفت : براي فصل بعد اولويت اول من تراکتور است ، دوست دارم در تبريز بمانم چرا که هم در تيم جا افتاده ام ، هم زندگي در تبريز برايم دلنشين است ، دوست دارم فوتبالم را در تبريز و در تيم تراکتور ادامه دهم . علي رغم پيشنهاد هايي که از تيم هاي مختلف دارم مي خواهم به عنوان اولين بازيکن قرارداد خودم را با تيم تراکتورسازي تمديد کنم تا انشاالله با درايت بازيکنان و عوامل تيم فصل آينده بازي هايي به مراتب بهتر و در خور شان هواداران تراکتورسازي انجام دهيم.

فخرالديني در خاتمه افزود: همين جا از همه بازيکنان، مربيان و مسئولين تيم که کمک کردند با رهايي از بند مصدوميت دوباره به شرايط خوب خودم برسم تشکر کنم، اميد دارم با درايتي که از آقاي نظمي سراغ دارم فصل آينده تيمي قدرتمند و در خور نام تراکتورسازي بسته شود تا به کمک همديگر بتوانيم تراکتور را اين بار در آسيا سربلند کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها