کد خبر: ۲۱۸۴۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: خادم بايد همانطور که رقم قرارداد استقلالي‌ها و پرسپوليسي‌ها را شفاف‌سازي کرد بايد درباره تيم‌هاي فولاد و مس هم اين کار را انجام دهد.

 

امير قلعه‌نويي در حاشيه نشست خبري تيمش مقابل الريان و در جمع خبرنگاران در خصوص جداشدنش از استقلال و اينکه در اين تيم باقي مي‌ماند، گفت:‌اخلاقا درست نيست که در اين شرايط از استقلال جدا شوم چرا که شرايط به گونه‌اي شده که در اين تيم باقي خواهم ماند اما اگر اول مي‌شديم حتما از اين تيم مي‌رفتم اما چون در رتبه پنجم قرار گرفتيم و من مقصر اين موضوع بودم که البته مشکلاتي هم در اين زمينه وجود داشت قبول کردم، تا در تيم بمانم تا تيم خوبي مثل استقلال فصل 83-82 داشته باشيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد:‌ البته جوانگرايي کار خوبي است اما جوانان فوتبالي ما مثل گذشته نيستند هر چند که تغييراتي هم خواهيم داشت که اين تغييرات را با انديشه خودمان انجام خواهيم داد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خطاب به امير خادم معاون وزير ورزش و جوانان اظهار داشت:‌ من دو مطلب را بايد به آقاي خادم بگويم؛ بايد، بايد و بايد همانطور که رقم قرارداد استقلالي‌ها و پرسپوليسي‌ها را شفاف‌سازي کردند درباره تيم‌هاي فولاد و مس هم اين کار را انجام دهند که اگر اين کار را نکنند قرباني‌کردن استقلال و پرسپوليس است. ما از شفاف‌سازي خوشحال مي‌شويم. به طور مثلا خيلي‌ها مي‌گفتند قلعه‌نويي 3 ميليارد از استقلال پول گرفته اما مشخص شد که من يک ميليارد و 300 ميليون گرفتم خادم بايد اين شفاف‌سازي را درباره تيم‌‌هاي فولاد و مس هم انجام دهد تا مشخص شود که بازيکنان و کادر فني اين تيم چقدر پول گرفته‌اند. شفاف‌سازي که فقط براي استقلال و پرسپوليس نيست. استقلال تيم شفافي است و فتح‌الله‌زاده هم با نشان دادن اسناد در برنامه ديشب آن را نشان داد.

قلعه‌نويي افزود: مطلب دومي که بايد بگويم اين است که به فصل نقل و انتقالات که فصل حساسي است نزديک شديم و آقاي گودرزي بايد هيأت مديره دو تيم استقلال و پرسپوليس را هرچه زودتر مشخص کند تا اگر قرار شد تغييراتي انجام شود اين دو تيم ضربه نخورند.اگر اين اتفاق ديرتر بيفتد استقلال و پرسپوليس عملا زمان را از دست مي‌دهند. باز هم تأکيد مي‌کنم که شفاف‌سازي خوب است اما اميدوارم براي همه تيم‌ها باشد و از امير خادم که قهرمان اين کشور است مي‌خواهم که به وضعيت همه تيم ها رسيدگي کند. استقلال و پرسپوليس جايگاه مردمي خوبي دارند اما همه تيم‌ها از دولت پول مي‌گيرند و فقط استقلال از بيت‌المال دريافت نمي‌کند هر چند که من نه اقتصاد دولتي و نه ورزش دولتي را قبول ندارم.

وي ادامه داد: خادم در برنامه ديشب گفت که قرارداد خوبي قرار بوده ببندند که لو رفته اما بايد از او پرسيد که به عنوان خادم حقيقي قرار بوده اين قرارداد را ببندد يا خادم حقوقي.او ديشب از فتح‌الله‌زاده پرسيد که قرارداد دور زمين اينقدر بوده و حالا اينقدر شده، اين موضوع چه ربطي به ما دارد؟

قلعه نويي ادامه داد: هر چه مبلغ اين قرارداد بالاتر برود به نفع فوتبال ماست اما فتح‌الله‌زاده که در سازمان ليگ نيست. من به آقاي خادم مي‌گويم که فوتبال را‌ه‌هاي درآمدزايي زيادي دارد که 80 درصد آن از حق پخش تلويزيوني است و بقيه آن از فروش البسه و اسپانسر روي پيراهن. من اين حرف‌ها را از خودم نمي‌گويم بلکه در آلمان در اين باره تحقيق کردم و صحبت مي‌کنم اما مي‌بينيم که رسانه ما دولتي است، البته از آقاي ضرغامي هم بايد تشکر کنم.

وي افزود: حواشي و اتفاقات گوناگوني در فوتبال رخ مي‌دهد. با پخش مسابقات داخلي و خارجي مي‌دانيد که مي‌توان چه خدمتي انجام داد. آقاي خادم جايگاهي که هم‌اکنون به عنوان نماينده مجلس داريد را روزي از دست مي‌دهيد اما اگر مي‌خواهيد در مورد فوتبال صحبت کنيد با مطالعه اين کار صورت بگيرد بهتر است نه اينکه با الفاظ دو تيم را قرباني کنيد. بهتر بود از فولاد شروع مي‌‌کرديد و براي همه تيم‌ها به جمع‌بندي مي‌رسيديد. آن وقت 16 تيم را مورد ارزيابي قرار مي‌داديد و خودتان متوجه مي‌شديد که استقلال چقدر مظلوم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها