کد خبر: ۲۱۸۳۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
بازيکنان تيم الريان قصد دارند به خاطر اتفاقاتي که در فرودگاه به هنگام ورود اين تيم به ايران افتاده است، به AFC شکايت کنند.

 

سايت قطري الکاس گزارش داد زماني که تيم الريان براي ديدار با استقلال از هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا به تهران رسيد، لحظات سختي را پشت سر گذاشت و اين سختي زماني بيشتر شد که بازيکنان اين تيم متوجه شدند هيچ مسئولي از باشگاه استقلال براي استقبال آنها نيامده و هيچ تسهيلي براي خروج آنها از فرودگاه نيز تدارک ديده نشده است. علاوه بر آن وسيله نقليه خاصي نيز از فرودگاه به مقصد هتل پيش‌بيني نشده که مجموعه اين اتفاقات خشم اعضاي تيم الريان را برانگيخت.

با اين حال نماينده سفارت قطر در ايران در فرودگاه حاضر بود و تلاش کرد تا راه حلي براي اين مشکلات پيدا کند که به همين منظور يک دستگاه اتوبوس براي انتقال به هتل کرايه شد تا بازيکنان هر چه سريع‌تر به هتل محل اقامت خود منتقل شوند.

الکاس افزود: مسئولان تيم قطري قصد شکايت از استقلال به AFC را دارند و قرار است در اين شکايت ماوقع حوادث در فرودگاه تهران را شرح دهند و البته مشکلاتي که اين تيم در فرودگاه با آن مواجه شد.

اين گزارش اضافه کرده است زماني که استقلال به قطر براي ديدار با الريان سفر کرده مسئولان الريان هيچ کوتاهي در خدمات‌رساني و فراهم کردن امکانات براي اين تيم انجام نداده است.

همچنين اعضاي تيم الريان علاوه بر شکايت از استقلالي‌ها از مسئولان تيم خود نيز به خاطر همراهي‌شان به اين سفر به تهران ناراحت بوده و نسبت به اين موضوع نيز اعتراضاتي را مطرح کردند. آنها اعتقاد داشتند حالا که تيم‌شان مثل استقلال شانسي براي صعود ندارد حداقل اي کاش مسئولان اين باشگاه ظاهر را حفظ کرده و همراه اين تيم به تهران مي‌آمدند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها