کد خبر: ۲۱۸۳۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهدی جمالی که ازنظر فعالیت گفتاری دارای معلولیت است هم اکنون با 15 گل زده یکی از پدیده‌‌های فوتبال ایران در لیگ دسته سوم کشور است.
فوتبال در استان بوشهر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی دارد، متأسفانه در سال‌های گذشته جوانان بومی و بی‌نام و نشان استان بوشهر باوجود شایستگی‌های فراوان با بی‌مهری‌های زیادی روبرو شدند.

مهدی جمالی جوان 23 ساله‌ای که در لیگ دسته سوم  کشور با پیراهن ایرانجوان خورموج غوغا کرده و با زدن 15 گل تا اینجای کار یکی از پدیده‌های این لیگ سخت و طاقت‌فرسا لقب گرفته است این در حالی است که لیگ سه در کمترین دید رسانه‌ای است و کمتر چشمانی این رقابت‌ها را زیر نظر می‌گیرد اما این جوان اصالتا تنگستانی نظرها را به خود جلب کرده است.

مهدی جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: با کمک همبازی هایم و اعتماد کادرفنی تاکنون 15 گل به ثمر رسانده‌ام، با وجودی که در پست  راست یا چپ بازی می‌کنم و مهاجم نوک نیستم، برای رسیدن به دروازه حریف و گلزنی خودم را به آب و آتش می‌زنم.

جمالی نفر اول نشسته از سمت راست

جمالی ادامه داد: از 12 سالگی تا 18 سالگی در باشگاه ایرانجوان بوشهر توپ زدم همه رده‌های پایه را هم پله پله طی کردم ، بعد از آن به تیم ایرانجوان خورموج در لیگ استان پیوستم و با 11 گل آقای گل لیگ بزرگسالان استان شدم و هم اکنون هم در خدمت تیم پرطرفدار ایرانجوان خورموج هستم.

مهاجم تند و تیز ایرانجوان خورموج تصریح کرد: هیچ فوتبالیستی از پیشرفت بدش نمی‌آید من هم مستثنی نیستم، تمام تلاشم صعود با ایرانجوان خورموج با گل‌های من است که مطمئن هستم با حمایت هواداران خورموجی این اتفاق رخ خواهد داد.

 

وی بیان کرد: خانواده منفرد هر چه داشته‌اند برای تیم و بچه‌ها گذاشته‌اند  ضمن آنکه عملکرد فنی آقای ابولی و همکارانش یکی از دلایل اصلی پیشرفت تیم ما است.

جمالی پیرامون حضور همزمان در فوتبال چمن و تیم ملی جنبازان و معلولان ایران هم حرف‌های جالبی زد و گفت: با صلاح دید محمدحسن ماهینی و بکا به تیم جانبازان و معلولان استان و بعد از آن به تیم ملی کشورم پیوستم، به لحاظ رفلکس‌های بدنی دچار معلولیت هستم، و در حقیقت معلولیت گفتاری و حرکتی است، این را پزشکان متخصص تیم ملی تایید کردند تا با افتخار لباس تیم ملی کشورم را بپوشم.

وی ادامه داد: حضور همزمان در این دو تیم دشواری‌های خاص خود را دارد که با مساعدت‌های کادر فنی هر دو تیم تولنسته‌ام در هر دو جبهه موفق باشم، جوانان بوشهری اگر میدان ببینند می‌توانند اتفاقات خوبی را برای فوتبال استان رقم بزنند به شرط آن که شرایط مالی و حمایت‌ها از فوتبال بیشتر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها