کد خبر: ۲۱۸۰۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۰
سرپرست سابق شهرداری قم به مدیران شهر توصیه کرد که مراقب سرعت زیاد قطار توسعه قم باشند تا خدای نکرده از ریل خارج نشود.
به گزارش598 به نقل ازمهر، سید ابوالفضل اسماعیلی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان قم اظهار داشت: قطار توسعه قم چند سالی است که به حرکت درآمده است و مدیران شهری باید مراقب سرعت آن باشند تا خدای نکرده از ریل خارج نشود.

وی در توصیه‌ای به اعضای شورای اسلامی شهر قم از آنها خواست که در تیرماه اقدام به تغییر شهردار نکنند چراکه تمامی منابع استانی باید تا 31 تیرماه جذب شود.

اسماعیلی با اشاره به برخی پروژه‌های اجرا شده در مدت سرپرستی وی گفت: برای نخستین بار بازپرداخت سود اوراق مشارکت به عنوان بزرگ‌ترین مناقصه که اسنادش به اندازه یک تریلی بود انجام شد.

وی مبلغ این مناقصه را 862 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: برگه‌های این مناقصه تمام شهرداری را پر کرده بود.

سرپرست سابق شهرداری قم ادامه داد: این مناقصه 7 نسخه قرارداد داشت که سه روز طول کشید تا برگه‌های آن را مهر بزنند و به محض اتمام مناقصه عملیات حفر تونل آغاز شد که تاکنون 60 متر پیشروی کرد.

اسماعیلی به دشواری‌های کار در شهرداری اشاره کرد و گفت: هیچ شهرداری نمی‌تواند ادعا کند که به تنهایی می‌تواند پروژه‌ای را به سرانجام برساند.

وی با ذکر مثالی گفت: عملیات تملک زمین پروژه میدان بزرگ امام خمینی(ره) در زمان بختیاری‌فر انجام شد و در زمان احمدی‌بافنده مناقصه آن برگزار شد و در زمان عابدینی‌پور بخشی از فعالیت‌ها شروع شد و امیدواریم در زمان دلبری به پایان برسد.

اسماعیلی در پایان گفت: شهرداری باید همه جانبه‌نگر باشد و تمامی حوزه‌ها را با هم در نظر بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها