کد خبر: ۲۱۸۰۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مازيار ناظمي، مديركل روابط‌عمومي وزارت ورزش همزمان با منتشر شدن ليست مبالغ دريافتي بازيكنان و كادرفني استقلالي‌ها گفت: بعد از اعلام آمادگي سرمربي و مديرعامل استقلال، اين ليست منتشر شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، جالب اينجاست كه براي انتشار ليست دريافتي بازيكنان پرسپوليس هيچ صحبتي با مربيان و مديريت اين تيم انجام نشده بود و در بدترين زمان ممكن و زماني كه پرسپوليسي‌ها در كورس قهرماني بودند، بدون هيچ هماهنگي ليست مبالغ دريافتي آنها اعلام شد اما براي انتشار دريافتي بازيكنان استقلال، ابتدا با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي مشورت شده و سپس اين ليست در اختيار رسانه‌ها قرار گرفته است.

 

حتي گفته مي‌شود وزارت ورزش قرار بود اين ليست را بعد از بازي استقلال با الريان منتشر كند اما حالا كه حذف استقلال از اين بازي‌ها مسجل شده، اقدام به انتشار آن كرده‌اند.


وزارت ورزش فكر همه جا را كرده بود. يعني اگر حذف استقلال مسجل نمي‌شد، آنها اين بازي را هم صبر مي‌كردند و سپس ليست دريافتي بازيكنان اين تيم را اعلام مي‌كردند. اين تبعيض قائل شدن آن‌هم از سوي وزارت ورزش كه بايد بي‌طرف باشد نكته‌اي است كه شايد كمتر كسي به آن توجه كرده اما به دور از تمايلات رنگي بايد قبول كرد حق پرسپوليسي‌ها در اين مورد پايمال شده و وزارت ورزش بيشترين فشار را در آن برهه حساس روي اعضاي تيم پرسپوليس وارد كرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها