کد خبر: ۲۱۸۰۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
مهاجم استقلال خوزستان گفت: «دوست دارم به استقلال برگردم چون خودم را استقلالی می دانم. ولی تا الان با من صحبتی انجام نداده‌اند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، میلاد میداودی در فصل جاری فقط 5 گل برای تیمش زد، این در حالی است که خیلی‌ها انتظار داشتند او گل‌های زیادی را برای آبی‌پوشان اهوازی به‌ثمر برساند.

 

میلاد هم از عملکرد خودش در این فصل چندان راضی نیست ولی او برای خودش دلایلی دارد. میداودی در مورد فصلی که پشت‌سر گذاشت، وضعیتش برای آینده و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد. او تأکید می‌کند که تا الان با هیچ تیمی برای فصل بعد مذاکره نکرده است.

 

* زدن 5 گل کم نبود؟

- خودم هم قبول دارم که کم بود ولی باید شرایط تیم را در نظر بگیرید که ما برای ماندن در لیگ‌برتر تلاش می‌کردیم. اکثر بازیکنان تیم ما جوان و لیگ یکی بودند و وقتی ایمان مبعلی جدا شد، شرایط سخت شد. این درست که کم گل زدم ولی امسال 11 پاس گل دادم.

 

* ولی خیلی‌ها توقع داشتند بیشتر گل بزنی؟

- خودم هم چنین نظری دارم به همین دلیل گفتم که فصل متوسطی داشتم.

 

* برای فصل آینده چه تصمیمی داری؟

- من هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام. قراردادم با استقلال خوزستان تمام شده و فعلاً استراحت می‌کنم.

 

* در نیم‌فصل بحث بازگشت تو به استقلال تهران مطرح شد. آیا این تیم جزو گزینه‌های تو برای فصل آینده محسوب می‌شود؟

- من دوست دارم به استقلال برگردم ولی باید دید شرایط چگونه خواهد شد. اگر پیشنهادی از این تیم داشته باشم بررسی می‌کنم ولی تا الان هنوز با من صحبتی انجام نداده‌اند. خودم را استقلالی می‌دانم و آماده بازگشت به این تیم هستم ولی فعلاً که صحبتی انجام نشده است.

 

* حتماً ناکامی استقلال در فصل جاری تو را هم ناراحت کرد؟

- دقیقاً همین‌طور است. اتفاقاً بازی با الشباب را با دوستانم می‌دیدم و وقتی آرش گل زد خیلی خوشحال شدم. باید بگویم که استقلال در آسیا بابت داوری اذیت شد.

 

* پرسپولیسی‌ها که سهمیه آسیا را گرفتند برای استقلال کری می‌خوانند. در این مورد چه نظری داری؟

- نظر خاصی ندارم. به ‌هر ‌حال هر سال تیم‌ها سهمیه می‌گیرند و امسال هم پرسپولیس گرفت.

 

* قبل از شروع فصل گفتی که یکی از هدف‌هایت حضور در تیم‌ملی‌ است. از اینکه بین ملی‌پوشان نیستی چه احساسی داری؟

- هر بازیکنی دوست دارد در تیم‌ملی‌ باشد ولی این موضوع به سلیقه سرمربی مربوط می‌شود. من در مورد خودم صحبت نمی‌کنم ولی خیلی‌ها شایسته بودند که دعوت نشدند. با این حال من دیگر به این موضوع فکر نمی‌کنم و تلاش می‌کنم تا برای جام ملت‌ها به تیم‌ملی‌ برسم. در جام‌جهانی‌ هم برای ایران آرزوی موفقیت دارم.

 

* امسال چرا از کاشته‌های رونالدویی تو خبری نبود؟

- من چند کاشته زدم ولی از بدشانسی گل نشد و باید بیشتر دقت می‌کردم. البته زمانی که مبعلی در تیم ما بود، بیشتر ضربات ایستگاهی را او می‌زد.

 

* در مورد قهرمانی فولاد چه صحبتی داری؟

- به همه خوزستانی‌ها تبریک می‌گویم و به عنوان یک خوزستانی خوشحال هستم. این قهرمانی حق فولاد بود در ضمن بابت لیگ‌برتری شدن نفت مسجدسلیمان خیلی خوشحالم چون تیم شهرم است. خوشحالم که فصل آینده خوزستان 3 نماینده در لیگ‌برتر دارد. در ضمن باید به مکوندی هم تبریک بگویم که کار بزرگی انجام داد.

 

* دوست داری در نفت مسجدسلیمان بازی کنی؟

- تیم شهرم را دوست دارم و اتفاقاً خیلی‌ها به من می‌گویند که در نفت مسجدسلیمان بازی کنم. اگر پیشنهاد داشته باشم قطعاً بررسی خواهم کرد.

 

* راستی از فرهاد مجیدی خبر داری؟

- کم و بیش خبر دارم و بی‌خبر نیستم.

 

* فکر می‌کنی او چه زمانی سرمربی استقلال شود؟

- قطعاً او یک روز سرمربی استقلال خواهد شد. هرچند زمان این اتفاق معلوم نیست ولی بالاخره آقا فرهاد سرمربی استقلال می‌شود. خیلی دوست دارم این تیم برای سومین بار قهرمان آسیا شود و امیدوارم ستاره سوم با مربیگری مجیدی روی پیراهن استقلال نقش ببندد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها