کد خبر: ۲۱۷۷۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
تصميم گيري براي انتخاب ميزبان بازي‌هاي آسيايي 2019 در بيستم سپتامبر(29 شهريور) انجام خواهد شد. اين در حالي است که پس از انصراف هانوي، بيشتر کشورهاي شرق آسيا تمايلي به برگزاري آن ندارند.

 

با کناره‌گيري شهر هانوي ويتنام از ميزباني بازي‌هاي آسيايي 2019 به دليل مشکلات مالي، مسئولان تلاش مي‌کنند تا ميزبان ديگري براي اين بازي‌ها انتخاب کنند.

به نقل از ايسنا، تصميم گيري براي انتخاب ميزبان بازي‌هاي آسيايي 2019 در ماه سپتامبر انجام خواهد شد. با کناره‌گيري هانوي از ميزباني اين بازي‌ها، ترديدهايي درباره اين که چه شهري جايگزين آن شود وجود دارد.

به نظر مي‌رسد که اندونزي نزديک‌ترين گزينه براي ميزباني باشد. با اين حال ديروز با توجه به اظهارات مدير کميته‌هاي ورزش اندونزي (KONI) احتمال ميزباني از اين کشور فاصله گرفت. مالزي نيز يکي از گزينه‌ها بود اما امروز خيري جمال الدين، وزير ورزش اين کشور اعلام کرد که آنها تمايلي به ميزبان شدن ندارند.

تايلند نيز که تاکنون چندين بار ميزباني بازي‌هاي آسيايي را برعهده گرفته است،‌اعلام کرد که به دليل کوتاه بودن فرصت براي آماده‌سازي، ميزباني را نخواهد پذيرفت. يکي ديگر از مقامات ورزشي اندونزي در اظهارات متناقضي بيان کرد که اين کشور يکي از گزينه‌هاي ميزباني بازي‌هاي آسيايي خواهد بود.

آده لاکمن معتقد است که مردم اندونزي از ميزباني مسابقات آسيايي خوشحال خواهند شد و به ورزش علاقه‌مندتر مي‌شوند.

رييس کميته‌ المپيک آسيا (OCA) اعلام کرده است که در روز 20 سپتامبر تصميم گيري راجع به ميزباني بازي‌هاي آسيايي 2019 انجام خواهد شد.

مقامات مالزيايي اعلام کرده‌اند که بيشتر علاقمند هستند تا بر روي ميزباني بازي‌هاي جنوب غرب آسيا (SEA) تمرکز کنند. ميزباني اين بازي‌ها هزينه کمتري نسبت به بازي‌هاي آسيايي دارد.

کشورهايي مانند امارات، چين و ژاپن نيز مي‌توانند گزينه‌هايي براي ميزباني بازي‌هاي آسيايي 2019 و جايگزيني هانوي باشند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها