کد خبر: ۲۱۷۵۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: با توجه به نامه تهديد آميز فيفا خطر در کمين پرسپوليس بود و من نمي‌توانم چشمم را به روي اين تهديد جدي ببندم.
علي پروين ابتدا در خصوص تهديد فيفا مبني بر کسر امتياز و سقوط پرسپوليس به ليگ يک به خاطر پرونده دستيار وينگادا گفت:‌ چه يک ريال چه 10 هزار تومان يا صد هزار تومان، فيفا وقتي که نامه مي‌زند و باشگاهي را تهديد مي‌کند بايد دانست که اين تهديدها جدي است و بايد آن را جدي گرفت.

به نقل از فارس، وي افزود: نمي‌توانستم چشمم را به روي تهديد جدي فيفا ببندم و امروز پس از جلسه‌اي با آقاي منتقمي و برخي مسئولان در شرايطي که در باشگاه پرسپوليس حکمفرما است که خودتان بهتر آن را مي‌دانيد تصميم گرفتيم که اين پرونده را هرچه سريع‌تر ببنديم.

پروين تاکيد کرد:‌ انشاءالله تا 48 ساعت آينده تکليف اين پرونده را روشن مي‌کنيم و پول را پرداخت مي‌کنيم. بالاخره اين موضوع اتفاقي بوده که افتاده و ما هم کار را روي زمين نگذاشتيم.

پروين در پايان درباره شرايط پرسپوليس نيز، گفت: فعلا که رو به جلو مي‌رويم و من هم نگران هستم اما فقط دعا مي‌کنم انشاءالله همه چيز ختم به خير شود تا پرسپوليس دچار مشکل نشود.

وي در واکنش به اين سوال که آيا به صورت شفاف بدهي هاي پرسپوليس را رسانه اي مي کنيد يا خير، گفت: من مخلص مديران سابق باشگاه به ويژه محمد رويانيان هستم. وي براي اين تيم زحمات زيادي کشيد، اما همان طور که در مصاحبه هاي قبلي ام گفته‌ام، من ديگر در مورد بدهي ها صحبت نخواهم کرد.

پروين درباره علت پرداخت بدهي دستيار وينگادا نيز تاکيد کرد: وقتي به باشگاه آمدم، شاهد بودم که بچه هاي پرسنل مدت ها حقوق و مزايا نگرفته اند.همان طور که پول آنها را دادم، اين مبلغ را نيز تقبل کردم تا زير دين باشگاه نباشم. بالاخره ما از زماني که سرپرست شده ايم، مبالغي را خرج کرده ايم که به نظرم اين هزينه ها ضروري و حياتي بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها