کد خبر: ۲۱۷۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۰۹ مهر ۱۳۹۰
پس از روشن شدن این کار غیرقانونی و ضرر به بیت المال رئیس سازمان کشاورزی شهرستان مذكور از اين فرد شكايت مي كند كه وي به جرايم نقدي و زندان محكوم مي گرددو براي اين متهم وثيقه 300 میلیون توماني صادر شده و روانه زندان شد . . .
به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز : در حالی که طرح نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از چهار سال مسکوت ماندن این روزها روی میزهای سبز رنگ بهارستان قرار داده است جزئیات جدیدی از حمایت های یکی از نمایندگان مجلس از برادرش برای رانت خواری مالی منتشر شده است . بر این اساس برادر يكي از نمايندگان غرب كشور به دليل سوء استفاده از بيت المال و رانت خواري روانه زندان شد.

 
به گزارش خبرنگارمحلي ما چندي پيش سازمان جهاد کشاورزی اين استان در غرب کشور، 500 هکتار از اراضی يكي از شهرستان هاي اين استان را برای كار کشاورزی در اختيار اين فرد قرار مي دهد اما وي بر خلاف قانون چند هكتار از اين اراضي را تغيير كاربري داده و شن و ماسه از آن استخراج مي كند.

 
اين اقدام  برخلاف قانون ماده 10 اراضی کشاورزی که بر ممنوعیت تغيير کاربری تاكيد دارد، است.فرد مذكور كه بازنشسته يكي ازادارات شهرستان بوده به شدت از حمايت هاي برادر نماينده خود برخوردار شده و چندين میلیارد تومان شن و ماسه از این زمین زراعی برداشت مي كند.

 
این گزارش می افزاید پس از روشن شدن این کار غیرقانونی و ضرر به بیت المال رئیس سازمان کشاورزی شهرستان مذكور از اين فرد شكايت مي كند كه وي به جرايم نقدي و زندان محكوم مي گرددو براي اين متهم وثيقه 300 میلیون توماني صادر شده و روانه زندان شد.از طرف دیگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی اين استان هم به دلیل داشتن تخلفات اداری و مالی از سمت خود عزل شده و قرار است تا پرونده وي رسيدگي شود.

به نظر می رسد استفاده اطرافیان برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مقام و منصب نماینده خود به امری رایج در برخی شهرستان های کشور تبدیل شده است و برخی از این افراد با رانت های به وجود آمده از محل این مقام های پول های کلانی به جیب می زنند . تا کی باید منتظر ماند و شاهد انتشار این دست اخبار بود ؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
جریان انحرافی که در مجلس وجود نداره؟ اینها هم که جریان انحرافی نیست. نماینده ها که این قدر علیه احمدی نژاد فعالیت می کنند، یکی نیست که به خودشون و خانوادشون نظارت داشته باشه....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها