کد خبر: ۲۱۷۴۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۰۹ مهر ۱۳۹۰
در نظرسنجی از مردم لبنان صورت پذیرفت؛
در جایی که خوی نژاد پرستی و نسل کشی از لابه لای سخنان اوباما بیرون می زد احمدی نژاد با نهایت استقلال اعلام کرد و در واقع فهماند که در این میدان جویای منفعت نیست و بی طرفانه ظالم و مظلوم را شناسایی و معرفی می کند.
به گزارش 598 به نقل از شبستان، سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری ایران و باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا در حالی در کشور لبنان به نظر سنجی و مقایسه گذاشته شد که مردم لبنان به اتفاق از نقاط قوت و محتوی عاقلانه سخنان احمدی نژاد سخن گفتند و اوباما را تنها دارای ژست جذاب سخنرانی توصیف کردند که مخاطب را فریب می دهد در حالیکه طرح هایش بر اساس راه کارهای ناکار آمد و شکست خورده است.

در حالی که دغدغه هر یک از این سیاستمداران حل بحران های خاورمیانه به خصوص فلسطین بود به خوبی رفتار مغرضانه اوباما در ارائه طرح صلح محرض و برخورد علمی احمدی نژاد در قبال موضوع و تسلیم راه حل های موثر آشکار شد.

در این نمایش بین المللی کاملا مشخص بود که باراک اوباما تحت فشار رژیم صهیونیستی باید به گونه سخنرانی کند که منافع اسراییل تهدید نشود بدین ترتیب بیش از هر زمان دیگری دوستی و حمایت خود از این رژیم را به استماع مخاطبین رساند.

در جایی که خوی نژاد پرستی و نسل کشی از لابه لای سخنان اوباما بیرون می زد احمدی نژاد با نهایت استقلال اعلام کرد و در واقع فهماند که در این میدان جویای منفعت نیست و بی طرفانه ظالم و مظلوم را شناسایی و معرفی می کند.

احمدی نژاد با این آگاهی پشت تریبون سخنرانی قرار گرفت که 15 دقیقه نگذشته از سخنرانی اش آیپک اتحاد آمریکایی و اسراییلی با دادن علامت هم پیمانان خود را به خروج از سالن دعوت می کنند اما وی با در اختیار داشتن اوضاع همچنان مقتدرانه همه سخنرانی خود را که برگفته از محتوایی جالب و کارآمد بود راهبری کرد.

همچنین احمدی نژاد خود را برای مبارزه رسانه ای صهیونیستی که در گام نخستین با توزیع کاریکاتور هایی از وی در میان مردم و حاضران در سازمان ملل آغاز شد کاملا آماده کرده بود و در مقابل به مصاحبه های گسترده خود در رسانه های مختلف جهان پرداخت و با پوشاندن این رفتارهای کودکانه به زیر سماجت ایران بر دفاع از حقوق مظلوم آنها را خنثی کرد.

عدم تحلیل رسانه های غربی چون نیویورک تایمز در مورد سخنرانی احمدی نژاد نشان می دهد که یا آنها به طور کامل آن را نشنیده اند یا اختیار خود را به دست تحلیل ها و هدایت های غربی در تحلیل این سخنرانی داده اند.

در حالی که همه مردم دنیا می دانند همه 192 کشور عضو سازمان ملل حق سخنرانی و شنود سخنرانی های دیگر کشورها را دارند ترک جلسه معنایی پوچ و برگرفته از حس باخت را القاء می کند در همین راستا حضور کابینه ایران در تمام سخنرانی ها حتی سخنرانی اوباما نشانگر منطق و داشتن ایدوئولوژی مشخص و تعریف شده است.

مردم لبنان دریافته اند که اوباما تنها توانست با ژست های جذاب سیاسی خود اول مردم آمریکا و سپس مردم دنیا را فریب بدهد جاهل به این واقعیت که ژست و ظاهر بعد از زمانی تکراری و حقیقت است که همیشه مخاطب و طرفدار خواهد داشت. و سخنرانی اخیر او نه تنها استثناء نبود بلکه پرده از چهره نیات آمریکا برداشت.

بعد زا سخنرانی او حنان اشرفی استاد دانشگاه بیزیت احساس مخاطبان را اینگونه خلاصه کرد که : به حرف هایی که می زد همگان با تعجب گوش می کردند او طوری صحبت می کرد که انگار فلسطینیان این سرزمین را اشغال کرده اند و اسراییلی ها از همیشه در فلسطین بوده اند اوباما با شیوه ای مرده به همه حاضران انگشت فشار و تهدید گذاشت که باید پشت اسراییل در بیایند ما حاضر بودیم او این انرژی را صرف صلح می کرد به جای آنکه این همه تهدید نشان دهد.

احمدی نژاد مرد سیاست و معرف دست‌یافته ها

مردم لبنان در این باره اظهار کردند که احمدی نژاد در ارائه سخنان خود در یک سخنرانی به خوبی زیر و بم خای موضوع را می شناسد و در تفهسم آن به مخاطب بسیار تواناست.

به گزارش سایت خبری اینفو پالسطین، مردم لبنان ادامه دادند که او صادقانه صحبت می کند و قابل احترام می باشد.

یکی از اعضای سازمان ملل در این باره گفت: همه می دانیم که داستان سلاح های هسته ای ایران یا دستیابی به آن قصه ای ساخته و پرداخته غرب است وی ادامه داد که ایران در خصوص برنامه هسته ای همیشه باز و آشکار بوده است.

در جایی که بسیاری از کشورهای عضو سازمان ملل با جنگ،کشتار و قربانی شدن مردم و راهی شدن جوانانشان به مست میدان های جنگ مخالفند عمده آنها جرات خودنمایی و ابراز خواسته قلبی شان را نداشتند و به این ترتیب جان مردم همواره فدای بحران های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می شود و پادشاهی های که عنوان دموکراسی را به خود داده اند مردم را گرفتار ارتباطات نا معقول سیاسی خود کرده اند.

بنابر این گزارش حدود سه میلیارد از مردم جهان کتر از 2.5 دلار در روز دارند و بیش از یک میلیارد نفر غذای کافی برای سیر کردن خود ندارند و همین سیاستمدران گرفتار زیاده خواهی امروز شاهد آن هستند که فقر مردم خود آنها را گرفتار کرده است.

جایی که حضور دولت ها در یک مقر بین المللی باید به ارائه راهکارهایی برای حل بحران ها ختم شود دولت ها غربی به خدمت گرفتن حقوق ناحق اسراییل در آمده اند.

و نمود دولتی چون ایران به عنوان کشوری که واقعیت ها را فریاد می زند و دلیل این همه خون های ریخته شده را می پرسد برای همگان برجسته و قابل توجه است.

وقتی احمدی نژاد جسورانه از دولت ها پرسید:
چه کسی جنگ جهانی اول و دوم را با به جای گذاشتن 70 میلیون کشته به راه انداخت؟
چه کسی فلسطینیان را ترور و از خانه هایشان آواره کرد؟
چه کسی رژیم های دیکتاتور را در آسیا،آفریقا و آمریکای لاتین حمایت و پشتیبانی کرد؟
چه کسی بمب های هسته ای را بر سر مردم بی دفاع و بیگناه آوار کرد؟
چه اقتصادی از فروش سلاح های اتمی حمایت می کند؟
چه کسی صدام حسین را در حمله به ایران تحریک کرد؟
چه کسی به بهانه 11 سپتامبر جنگ ده ساله عراق افغانستان و پاکستان را برافروخت؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
الان دوستان موسسه ایتان شما را در فهرست گروه انحرافی می گذارند بروید پیش دکتر ... مسئول دفتر موسسه ... ( میتی کومور ) اظهار پشیمانی کنید و 70 مرتبه لعن احمدی نژاد کنید شاید مقرب شوید و گرنه مانند نویسندگان مستقل ولایتی حذف وانگ ناک و ... می شوید .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
برای ما مهم فقط ولایت فقیه است و چون احمدی نژاد انعکاس کلام آقا در مجامع بین المللی در این چند سال بوده می خواهیمش و کاری نداریم به دیگران و علامه مصباح هم برای ما به اعتبار امام خامنه ای قابل احترام است ولی خط را ما از آقایمان می گیریم و بس و کسی را جای آقا گذاشتن نیز انحراف است ، افتاد ؟!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
متاسفانه این اظهارات مهم احمدی نژاد مورد تحریم رسانه ملی خود ما قرار گرفت. من نمیدونم که هدف رسانه ملی از این اقدام تخریبی علیه احمدی نژاد چیه. ولی امیدوارم که هر چه زودتر دست از سانسور و تحریم احمدی نژاد برداره. احمدی نژاد به زودی افشاگری می کنه و این را به ضرغامی می گوییم که پس از افشاگری احمدی نژاد و مشخص نتیجه اختلاس اخیر که چه کسانی دخالت داشته اند و شروع شکایت های دولت علیه اتهام زنندگان به دولت، ما اقدام ضرغامی در تحریم احمدی نژاد را فراموش نخواهیم کرد...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها