کد خبر: ۲۱۶۵۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
بازيکن پيشين تيم فوتبال استقلال گفت: به نظرم 50 تا 60 درصد بازيکنان استقلال بايد از اين تيم بروند و به جاي آنها بازيکنان جوان بيايند تا شادابي به استقلال بازگردد.

صادق ورمزيار درباره پنجمي استقلال در پايان مسابقات ليگ برتر اظهار داشت: هنوز فصل فوتبالي استقلال به پايان نرسيده، چون اين تيم 2 بازي ديگر در ليگ قهرمانان آسيا پيش رو دارد. پيروزي در اين 2 ديدار مي‌تواند به هواداران، مديرعامل و کادر فني استقلال روحيه دهد.

به نقل از تسنيم، وي در ادامه افزود: استقلال در اين 2 بازي ديگر چيزي ندارد که بخواهد از آن محافظت کند. استقلال اگر مي‌خواهد حرفي براي گفتن در آسيا داشته باشد و اعاده حيثيت کند، بايد اين 2 ديدار را ببرد و در ليگ قهرمانان آسيا موفق عمل کند.

پيشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: استقلال براي فصل آينده نياز به دگرگوني کامل دارد و تغييراتي نيز بايد در مديريت و کادر فني اين تيم به وجود بيايد. به نظرم 50، 60 درصد بازيکنان استقلال بايد از اين تيم بروند و به جاي آنها بازيکنان جوان بيايند تا شادابي به استقلال بازگردد.

ورمزيار در پاسخ به اين سؤال که «بهتر است امير قلعه‌نويي در استقلال بايد بماند يا نه؟»، گفت: قلعه‌نويي رزومه کافي براي ماندن در استقلال را دارد و در ليگ برتر موفقيت‌هاي زيادي کسب کرده است اما امسال فصل ناموفقي با اين تيم داشت. اين ناکامي براي قلعه‌نويي به مانند شوک بود اما اگر خودش را از استرس دور کند و تمرکز داشته باشد باز هم مي‌تواند با استقلال موفق باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها