کد خبر: ۲۱۶۴۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
چاپ چهل و پنجم «لشکر خوبان» خاطرات یکی از رزمندگان اطلاعات عملیات در دوران دفاع مقدس پرفروش ترین کتاب سال 92 بود.
به گزارش پایگاه 598، «لشگر خوبان» که در سال 92 اثر پرفروش سوره مهر عنوان شد حاوی خاطرات مهدی‌قلی رضایی، از رزمندگان اطلاعات عملیات در دوران دفاع مقدس است که معصومه سپهری؛ نویسنده خاطرات نورالدین عافی این اثر را نیز به رشته تحریر درآورده است.این کتاب تا قبل از رونمایی دستنوشته رهبر انقلاب در 15 مهر، حدود 10 بار تجدید چاپ شده بود اما پس از این رونمایی و در شش ماه گذشته بیش از 35 بار تجدید چاپ شده که با احتساب یکهزار و 500 نسخه در هر چاپ، 52هزار و 500نسخه در شش ماه پایانی سال 92 فروش داشته و شاید بتوان عنوان «پرفروش ترین کتاب سال» یا پرفروش ترین کتاب خاطره یا کتاب حوزه دفاع مقدس را به آن اطلاق کرد.

«مهدی قلی رضایی» در این کتاب اغلب خاطراتی از لشکر 31 عاشورا را در بر می‌گیرد و به همین دلیل با خاطرات مهدی باکری و حمید باکری نیز گره خورده‌است.

رهبر انقلاب در قسمتی از دست نوشته‌ای که بر این کتاب مرقوم فرموده‌، نوشته‌اند: «این نیز بخشی از آن تصویر عظیم و باشکوهی است که ما همواره آن را از دور دیده و تحسین کرده و بزرگ شمرده‌ایم بی‌آن‌که از ریزه‌کاری‌ها و نقش‌های معجز‌آسای تشکیل‌دهنده‌ آن و رنگ آمیزی‌های بی‌نظیر جزء جزء آن، به درستی خبر داشته باشیم. این کتاب شرح این ریزه‌کاری‌های حیرت‌انگیز در بخشی از این تابلوی ماندگار و تاریخی است و...»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها