کد خبر: ۲۱۶۳۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
رئیس اداره بودجه، امور تولید و بازرگانی معاونت نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: تاکنون تصمیمی برای افزایش قیمت نان گرفته نشده و خبری درباره افزایش تعرفه نانوایی‌ها نداریم و تعرفه این بخش همیشه ترجیحی بوده است.

به گزارش پايگاه 598 ؛محمود ملکوتی‌خواه در گفت‌وگو با فارس، در مورد افزایش قیمت نان و اینکه گفته شده بود، قرار است تا 25 فروردین سال جاری نرخ آن تعیین شود، اظهار داشت: تصمیم خاصی تاکنون در این باره گرفته نشده و همچنین گزارش یا نامه‌ای مبنی بر افزایش قیمت نان وجود ندارد.

رئیس اداره بودجه، امور تولید و بازرگانی معاونت نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه فعلاً در مورد افزایش قیمت نان بحثی نشده و طبق برنامه و روال سال 92 برای سال جاری نیز ادامه خواهد داشت، گفت: در حال حاضر متولی بحث گندم و خریدهای تضمینی گندم از سوی وزارت صنعت و معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی تغییر کرده و نیز خرید تضمینی گندم در اولویت کار است و در مورد روش‌ها و تغییر اجرایی بحث و بررسی شده است.

وی ادامه داد: شیوه توزیع نیز طبق روال گذشته انجام می‌شود و یکی از مباحث مربوط به نقدینگی خرید گندم است.

به گفته ملکوتی‌خواه تاکنون پیشنهادی برای افزایش قیمت نان از سوی دستگاه‌های مربوطه ارائه نشده و چیزی در این زمینه بررسی نشده است.

این مقام مسئول در پاسخ به این سؤال که با توجه به افزایش تعرفه گاز آیا این موضوع مشمول نانوایی‌ها هم می‌شود و اینکه شائبه افزایش قیمت نان وجود دارد؟ تصریح کرد: اولین بار است این موضوع را می‌شنوم همیشه نرخ گاز برای نانوایی‌ها ترجیحی بوده و اگر این موضوع باشد قابل پیگیری است.

ملکوتی‌خواه تأکید کرد: با توجه به اینکه نانوایی‌ها مشکلات بیمه بیکاری و دیگر موارد را دارا هستند، آب و برق و گاز آنها از اول انقلاب اسلامی استثنا بوده و اکنون نمی‌دانم سیاست دولت در این باره چیست و در صورتی که تعرفه برای نانوایی‌ها نیز یکسان شود و افزایشی وجود داشته باشد، در صورت مستند بودن قابل بررسی است، اما اکنون گزارش رسمی وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها