کد خبر: ۲۱۶۳۶۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
به منظور بهبود و ارتقا خدمت رساني به مردم
بانک صادرات ايران و شرکت پست جمهوري اسلامي ايران به منظور همکاري متقابل در جهت ارتقا و بهبود خدمات ارايه شده تفاهم نامه همکاري امضا کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، در مراسم امضاي اين تفاهم نامه که با حضور مديران عامل بانک صادرات ايران و پست جمهوري اسلامي ايران برگزار شد مهندس پیشرو مدير عامل اين بانک در سخناني گفت: بانک صادرات ایران و شرکت پست دو مجموعه بزرگ و مردمی هستند و امضای این تفاهم‌نامه گامی مهم در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به هموطنان عزیز می‌باشد. این دو سازمان بزرگ همکاری‌هایی را از گذشته با هم داشته‌اند و امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه شاهد دستاوردهای شگرفی در ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیز باشیم.

وي گستردگی شعب و تنوع خدمات این دو سازمان را از وجوه اشتراک آن‌ها دانست و گفت: حضور فعال در اقصی نقاط کشور و وجود نیروهای کارآزموده و توانمند در این دو سازمان از نقاط قوت و اشتراک است. با امضای این تفاهم‌نامه ضمن گسترش بیش از پیش همکاری بین این دو مجموعه، شاهد سرعت‌بخشی و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مشتریان خواهیم بود و ضمن پویایی سازمان، شاهد افزایش رضایتمندی هموطنان گرامی خواهیم بود.

در ادامه اين جلسه مهندس مهري مدير عامل شرکت پست ضمن اظهار خرسندي از تعامل و ارتباط دو طرفه بين بانک و پست گفت: بانک صادرات ايران از بانکهاي بزرگ و تاثير گذار کشور بوده مي باشد که طي ساليان آخير عملکرد مطلوبي در عرصه خدمات رساني به جامعه داشته است و اظهار اميدواري نمود که همکاري و تعامل بين بانک و پست منشاء خدمت رساني بهتر به جامعه باشد.

شايان ذکر اين تفاهم نامه با موضوع ارايه انواع خدمات و محصولات بانکي مورد نياز پست از طرف بانک وفق مقررات و قوانين بانکي، ارسال و تحويل دسته چک هاي شخصي ساز شده بانک به نشاني شخص ذينفع، ارسال اخطارهاي مربوط به ديون معوق مشتريان بانک به نشاني متعهد، ضامن و ضامنين تسهيلات، ارسال و تحويل بسته کارت هاي الکترونيکي شخصي ساز شده به مديريت هاي شعب بانک صادرات ايران در استانها و مناطق تهران به امضا رسيده است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها