کد خبر: ۲۱۶۳۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
حسين هدايتي از اوضاع به وجود آمده براي پرسپوليس ناراحت است اما معتقد است آنها بايد از او كمك بخواهند و اگر كسي كمك نخواهند خودش نمي تواند نخود هر آشي شود!
حسين هدايتي كه در فوتبال ايران به عابربانك مشهور است، شب گذشته بازيكنان پرسپوليس را مهمان كرد تا ذره‌اي از تعهدي كه وزارت ورزش و باشگاه بايد نسبت به بازيكنان داشته باشند را او شخصا تقبل كند. هدايتي كه علاقه‌اي به مصاحبه نداشت، در گفتگويي كوتاه با بانك ورزش، در خصوص برنامه ديشب و ماجراي خلعتبري و همچنين شايعه‌اي كه اين روزها در خصوص خريد باشگاه راه‌آهن توسط وي به گوش مي‌رسد صحبت كرد:


گويا در برنامه ديشب با بازيكنان پرسپوليس عنوان كرديد وزارت ورزش نگذاشته تا كنون به پرسپوليس كمك كنيد.
من به اين شكل نگفتم و از اين ادبيات استفاده نكردم بلكه گفتم مايل بودم كمك كنم اما دوستان در وزارت ورزش اين امكان را فراهم نكردند. در جلسه ديشب هم به دعوت دايي شركت كردم و همواره اعلام كردم در اين امور اگر به من نياز باشد شركت مي كنم. چرا كه وظيفه خود مي دانم به تيمي كه چنين نتايجي گرفته و شادي مردم را فراهم كرده، كمك هرچند ناچيزي داشته باشم. فيلم برنامه ديشب هم موجود است.


اينكه گفته مي شود شما قصد خريد باشگاه راه آهن را داريد صحت دارد؟
لطفا در اين خصوص از من سوالي نپرسيد چون جوابي نمي توانم بدهم. نه تاييد مي كنم و نه تكذيب.


ماجراي خلعتبري به كجا رسيد؟ آيا قصد داريد در اين زمينه به پرسپوليس كمك كنيد؟
ماجرا اصلا به اين شكلي كه عنوان شده است نيست. روزي آقاي دايي و رويانيان بحث خلعتبري را با بنده مطرح كردند و گفتند كه در سه مرحله اين پول بايد پرداخت شود. من هم وجه روز اول را تقبل كردم و همان زمان اعلام كردم دو وجه بعدي را دو خيّر ديگر پرداخت كنند. اما مجددا آقاي رويانيان و دايي اعلام كردند خيّر دوم گوشي تلفنش را جواب نمي دهد و خبري از او نيست و بنده مجددا 450 ميليون پرداخت كردم اما در مورد قسط سوم نه كسي با من صحبتي كرده و نه قرار است من پرداخت كنم.


با اين شرايطي كه پرسپوليس دارد آيا قصد كمك به اين باشگاه را داريد؟
من بارها اعلام كردم و باز هم از طريق بانك ورزش اعلام مي كنم تا زماني كه زنده هستم به عنوان يك پرسپوليسي هر مديرعامل يا عضو هيات مديره‌اي از من كمك بخواهد، در خدمت هستم اما وقتي كمك نمي خواهند نمي توانم خودم را نخود هر آشي بكنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها