کد خبر: ۲۱۶۲۴۵
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
آماتو با بيان اين که السد در صورت باخت برابر سپاهان هنوز هم شانس صعود دارد، گفت: بازيکنام اشتباه‌هاي بازي الهلال را تکرار نخواهند کرد.
سرمربي تيم فوتبال السد قطر قبل از ديدارش برابر سپاهان در هفته پنجم دور گروهي ليگ قهرمانان آسيا اظهار کرد: اين بازي يکي از مهم‌ترين بازي‌هاي ماست. مي‌دانيم که بازي فوق‌العاده‌ سختي را پيش‌رو داريم اما همانگونه که قبلا هم گفته بودم هر چهار تيم شانس مساوي براي صعود دارند و سرنوشت اين گروه به بازي آخر کشيده خواهد شد.

به نقل از ايسنا، وي با اشاره به اين که سرنوشت هر دو تيم به اين بازي بستگي دارد، خاطر نشان کرد: برنده بازي فردا 90 درصد چهره تيم صعود کننده را مشخص خواهد کرد. فردا بازيکنانم مي‌توانند در برابر سپاهان مقاومت کنند و اشتباه‌هاي با الهلال را تکرار نخواهند کرد.

آماتو با بيان اين که در بازي با الهلال توپ هايمان گل نشد، اظهار کرد: در بازي فردا چهار نفر از بازيکنان موثرمان مصدوم هستند که البته سه ماه است که اين بازيکنان را در اختيار نداريم و مجبور هستيم از بازيکنان بي تجربه و زير 20 سالمان استفاده کنيم.

سرمربي تيم فوتبال السد قطر در پاسخ به اين سوال که قبول دارد بازي فردا تقابل نويدکيا و تاباتا است، اضافه کرد: هر دو از بازيکنان خوبي هستند. نويدکيا بازيکني خوش‌فکر و باتجربه‌ است ‌اما تاباتا مهره تازه واردي تيم ماست ولي اعتقاد دارم که اگر اين دو بازيکن فردا روزشان باشد مطمئنا روز تيمشان هم خواهد بود.

وي با بيان اين که سپاهان در خط حمله زهردار است و دفاع خوبي دارد، ادامه داد: سعي مي‌کنيم که توپ و ميدان در دست ما باشد و به سپاهان فرصتي ندهيم. البته هدفمان در اين بازي برد يا مساوي است اما اگر بازنده هم شديم هنوز هم اميد به صعود داريم.

در ادامه جاسر يحيي، بازيکن تيم فوتبال السد نيز گفت: هر دو تيم امتيازهاي نزديک به هم دارند. ما براي سه امتيا‌ز آمده و اميدواريم که اين برد از آن ما شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها