کد خبر: ۲۱۶۲۳۴
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
باواريايي‌ها بازيکن 23 ساله تيم اينتراخت فرانکفورت را به خط مياني پرستاره خود اضافه کردند.
سايت رسمي باشگاه بايرن مونيخ آلمان از عقد قرارداد ميان باواريايي‌ها با سباستين رود، هافبک تيم اينتراخت فرانکفورت خبر داد.

به گزارش از تسنيم، رود 23 ساله که در پايان فصل مدت قراردادش با اينتراخت فرانکفورت به پايان مي‌رسد، قراردادي 4 ساله با قهرمان زودهنگام فصل جاري بوندس‌ليگا بسته است که او را تا پايان فصل 18-2017 در آليانتس آره‌نا نگه مي‌دارد. به موجب اين قرارداد، شاگرد جديد پپ گوارديولا از روز نخست ماه جولاي به غول‌هاي مونيخ ملحق خواهد شد.

رود که در تابستان سال 2010 با قراردادي به ارزش 300 هزار يورو از تيم اوفنباخ به اينتراخت فرانکفورت پيوست، تا کنون 28 بازي در بوندس‌ليگا، جام حذفي آلمان و ليگ اروپا براي تيم تحت هدايت آرمين فه انجام داده است.

او در خصوص انتقالش به تيمي که هافبک‌هاي بزرگي همچون آرين روبن، فرانک ريبري، باستين وشواين اشتايگر، خاوي مارتينس، تياگو آلکانتارا و توماس مولر دارد، گفت: خوشحالم که اين قرارداد منعقد شد. بايرن براي من يک گام بلند به سوي آينده است. اميدوارم به همراه بايرن مونيخ جام‌هاي زيادي کسب کنم.

هنوز درباره رقم قراردادي که رود را از فرانکفورت به مونيخ منتقل مي‌کند، خبري منتشر نشده است. رود دومين خريد بايرن مونيخ براي فصل آينده پس از جذب روبرت لواندوفسکي، مهاجم لهستاني بورسيا دورتموند محسوب مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها